Nabídka práce ve firmě JOBSTART s.r.o.

Volné pracovní místo  ADMINISTRATIVNÍ SPECIALISTA (smlouvy) do pohodové firmy

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou
Hrubá mzda 37 000–40 000 Kč / měsíc
Odpovědět na nabídku

Popis pracovní nabídky

Baví Tě práce v administrativě, smlouvy, koordinace a zvládáš třeba i občasnou komunikaci po telefonu? Jsi samostatná/ý a motivuje Tě pomáhat řešit administrativní problémy či občasné dotazy od zákazníků? Rád/a se učíš a chtěl/a by si se dál zapojovat do dění ve firmě?

Naším dlouholetým klientem je respektovaná společnost zabývající se oblastí financování a leasingu a momentálně pro ně obsazujeme pozici v jejich přátelském zákaznickým servisu.

  • ADMINISTRATIVNÍ SPECIALISTA (smlouvy) do pohodové firmy***

Co můžeš od práce očekávat?

  • při náběru smlouvy budeš prověřovat zadané údaje o vozidle
  • součástí je i kontrola klienta v registrech, jeho bonitu a na tobě bude rozhodnutí, zda a za jakých podmínek mu poskytneme financování
  • tvoje činnosti nebudou jednotvárné – budeš ověřovat příjem u fyzických osob i analyzovat finanční výkazy u společností
  • čeká tě komunikace napříč společností a spolupráce na úpravách procesů 💡


A co od Tebe očekává náš klient?

  • Zkušenosti na obdobné pozici – administrativa, klientský servis
  • Velkou výhodou je zkušenost z finančního, bankovního nebo pojišťovacího prostředí
  • Dobře zvládáš nápor práce, umíš zůstat v klidu a dobře si nastavit priority
  • Samostatnost, pracovitost, přátelskost
  • Pokud mluvíš anglicky, je to super výhoda


A na co se můžeš těšit?

  • Stabilní prostředí v nadnárodní společnost s rodinnou atmosférou, kde lidi pracují rádi (soudíme dle našich uchazečů, kteří nám dávají pozitivní zpětnou vazbu z různých oddělení)
  • Firma se zajímá o rozvoj zaměstnanců a máš tak reálnou možnost nejenom zapojovat se do dalších firemních projektů, ale zároveň ve společnosti růst a dál se vyvíjet
  • Přátelský a pohodový tým
  • Možnost HOME OFFICE - 2 dny v týdnu
  • A samozřejmě bohatý BALÍČEK BENEFITU – 5 týdnů dovolené, 5 sick days, stravenky 130Kč/den, výhodný zaměstnanecký leasing, výhodný mobilní tarif, roční příspěvek na sport nebo kulturu, cafeterie, Multisport, penzijní připojištění atd. atd.
  • A také možná odměna za Tvůj pracovní výkon
  • Pracoviště Praha 6 - přímo na metru


PZN. Pracovní doba je do 17-18:00 (střídání se v rámci týmu, možnost i homeoffice) a cca 1x za měsíc nebo dva je "pracovní" sobota Z DOMOVA - 9-13hod.

Vhodné pro

Absolventy.

Práce z domova

Nabízíme možnost částečně pracovat z domova.

O nás

JOBSTART s.r.o. - o nás

Jsme personální agentura s tradicí. Sídlíme v centru Prahy.

Naším cílem je poskytování kvalitních a dostupných služeb v oblasti lidských zdrojů. Zakládáme si na osobním přístupu k uchazečům o zaměstnání. Pružně reagujeme na vývoj a požadavky trhu práce. Sledujeme trendy a využíváme nejmodernější techniky personálního marketingu.
Nabízíme personální poradenství týkající se osobního rozvoje, komunikačních dovedností a umění prosadit se na trhu práce. V rámci těchto služeb poskytujeme pohovory nanečisto, vzorové testování, vypracování profesního životopisu a motivačního dopisu.

Poradíme vám, jak být úspěšní při hledání nového zaměstnání.

číst dále

NAJDEME VÁM ZAMĚSTNÁNÍ

PORADÍME VÁM V KARIÉRNÍCH OTÁZKÁCH

PŘISTUPUJEME K VÁM INDIVIDUÁLNĚ

Sledujte nás

Máte zájem o nabídku ADMINISTRATIVNÍ SPECIALISTA (smlouvy) do pohodové firmy?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Ing. Veronika Shaw z JOBSTART s.r.o.

Aktivní inzerát, stále vás hledají.

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku ADMINISTRATIVNÍ SPECIALISTA (smlouvy) do pohodové firmy

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět