O firmě
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.
Popis pracovní nabídky
Hledáme zodpovědnou osobu, která si chce vydělat a zároveň uplatnit své znalosti v oblasti administrativy. Chcete jistou mzdu a pevnou pracovní dobu? Chcete mít v životopise praxi, kterou Vám už nikdo nevezme? Pak neváhejte a zašlete nám svůj životopis!Co budete dělat?
- Inventarizace papírové dokumentace staveb
- Evidence dokumentace smluv o připojení
- Zařazování a zaevidování smluv do papírových boxů
- Manipulace s boxy (max. váha do 20 kg)
Požadujeme
Co od Vás očekáváme?- Ochotu pracovat pravidelně a zodpovědně
- Možnost pracovat ve všední dny od 7 do 15.30 hod.
- Znalost práce na PC: excel, access
- Znalost stavební dokumentace výhodou
Nabízíme
Co Vám za to nabídneme?- Pracovní doba od 7 do 15.30 – pouze všední dny!
- Odměnu 100Kč/ hod.
- Doba trvání práce: 1.7.- 30.11.2017
- Praxi v oblasti administrativy
- Práce ve stabilní společnosti
Vhodné pro
Absolventy.Jiná sdělení
KONZULTANT: Bára Libosvarová, Tel.: použijte odpovědní formulářOdpovídáte požadavkům na ideálního kandidáta a nabídka práce Vás zaujala? Neváhejte a zašlete nám svůj životopis!
ADECCO spol. s r.o., Poděbradova 7, 702 00 Ostrava
Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: použijte odpovědní formulář