Volné pracovní místo  ADMINISTRATIVNÍ VÝPOMOC DO CALL CENTRA, 120 Kč/hod.

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Zkrácený úvazek
Vzdělání Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Popis pracovní nabídky

Ref. č.: 13-19-204416. Grafton hledá pro svého významného klienta, společnost působící v oblasti tabákového průmyslu, kandidáta/ku jako administrativní výpomoc do call centra na part time. <br/>
<br/>Náplň práce:<ul>
<li>komunikace s maloobchodníky a obchodními reprezentanty,</li>
<li>komunikace na webovém interním portálu,</li>
<li> drobná administrativní výpomoc dle potřeby</li>
</ul>
<br/>PLAT: 120 Kč/hod<br/>ÚVAZEK: 20 hodin za týden, střídání v rámci pracovní doby od 9 do 17 hodin<br/>LOKALITA: Praha 8<br/>NÁSTUP: ASAP

Požadujeme

<ul>
<li> preferujeme studenty/ky VOŠ/VŠ</li>
<li> velmi dobrá znalost angličtiny podmínkou</li>
<li> alespoň krátkodobá předchozí praxe z administrativy podmínkou</li>
<li> dobrá znalost MS Office, Outlook</li>
<li> samostatnost, spolehlivost a pečlivost</li>
</ul>

Nabízíme

Nabízíme práci ve významné mezinárodní společnosti, příjemné pracovní prostředí a kolektiv.
 Zpět