Nabídka práce ve firmě JOBSTART s.r.o.

Volné pracovní místo  ADMINISTRATIVNÍHO PRACOVNÍKA - správa smluv

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou
Hrubá mzda 26 000–35 000 Kč / měsíc

Popis pracovní nabídky

Pro našeho klienta stabilní, mezinárodní společnost, která se věnuje financování a leasingu. Hledáme zkušeného ADMINISTRATIVNÍHO PRACOVNÍKA - správa smluv.

Pracovní náplň
  • Komunikace se zákazníky
  • Příprava smluv a plných mocí – spolupráce s právním oddělením
  • Práce s dokumenty a doklady (faktury)
  • Příprava podkladů pro účtárnu – spolupráce s účetním oddělením
  • Práce v interním systému
  • Komunikace napříč společností
  • Potřebná administrativa

Požadujeme
  • SŠ vzdělání s maturitou
  • Profesionální přístup
  • Zkušenost s přípravou smluv
  • Zaměření na detail
  • Analytické myšlení
  • Komunikativní AJ
  • Znalost práce na PC
  • Pozitivní přístup
  • Organizační schopnosti

Nabízíme
  • Stabilní zázemí středně velké, pohodové firmy
  • Motivující příjem
  • Aktivní vzdělávání
  • Skvělý balíček benefitů
  • Lokalita pracoviště Praha 6

V případě zájmu zašlete prosím Vaše CV. Obratem se s Vámi spojíme a budeme Vás informovat o dalším průběhu výběrového řízení.

Vhodné pro

Absolventy.

O nás

JOBSTART s.r.o. - o nás

Jsme personální agentura s tradicí. Sídlíme v centru Prahy.

Naším cílem je poskytování kvalitních a dostupných služeb v oblasti lidských zdrojů. Zakládáme si na osobním přístupu k uchazečům o zaměstnání. Pružně reagujeme na vývoj a požadavky trhu práce. Sledujeme trendy a využíváme nejmodernější techniky personálního marketingu.
Nabízíme personální poradenství týkající se osobního rozvoje, komunikačních dovedností a umění prosadit se na trhu práce. V rámci těchto služeb poskytujeme pohovory nanečisto, vzorové testování, vypracování profesního životopisu a motivačního dopisu.

Poradíme vám, jak být úspěšní při hledání nového zaměstnání.

číst dále

NAJDEME VÁM ZAMĚSTNÁNÍ

PORADÍME VÁM V KARIÉRNÍCH OTÁZKÁCH

PŘISTUPUJEME K VÁM INDIVIDUÁLNĚ

Sledujte nás

 Zpět