Volné pracovní místo  Administrátor – referent zákaznického servisu

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání Vyučení

O firmě

Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.

Popis pracovní nabídky

  • Aplikace užívaného WMS při příjmu, naskladnění, vychystávání a výdeji zboží
  • Zpracovávání potřebných vstupů a výstupů (objednávky, podklady pro inventury apod)
  • Každodenní komunikace se zákazníkem
  • Spolupráce s vedoucím LC a vedoucími směn při zajištění bezproblémového chodu skladu

Požadujeme

  • Vzdělání: ÚSO ( lze nahradit praxí v oboru)
  • Profesní zkušenosti: praktickou zkušenost s obdobnou pozicí a dobré povědomí o práci se skladovými systémy
  • Velmi dobrá počítačová gramotnost
  • AJ výhodou
  • Možnost dojíždět vlastním autem!

Nabízíme

  • Časová flexibilita, pracovní nasazení, bezúhonnost
  • Platové podmínky (rozpětí): 23 – 25.000 Kč
  • Bonusy, a další benefity: příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené
  • Pracovní smlouva na dobu určitou (24-36 měsíců)
  • Školení: vstupní BOZP a PO
 Zpět