O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- Aplikace užívaného WMS při příjmu, naskladnění, vychystávání a výdeji zboží
- Zpracovávání potřebných vstupů a výstupů (objednávky, podklady pro inventury apod)
- Každodenní komunikace se zákazníkem
- Spolupráce s vedoucím LC a vedoucími směn při zajištění bezproblémového chodu skladu
Požadujeme
- Vzdělání: ÚSO ( lze nahradit praxí v oboru)
- Profesní zkušenosti: praktickou zkušenost s obdobnou pozicí a dobré povědomí o práci se skladovými systémy
- Velmi dobrá počítačová gramotnost
- AJ výhodou
- Možnost dojíždět vlastním autem!
Nabízíme
- Časová flexibilita, pracovní nasazení, bezúhonnost
- Platové podmínky (rozpětí): 23 – 25.000 Kč
- Bonusy, a další benefity: příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené
- Pracovní smlouva na dobu určitou (24-36 měsíců)
- Školení: vstupní BOZP a PO