Volné pracovní místo ADMINISTRÁTOR ODDĚLENÍ DOPRAVY
Popis pracovní nabídky
Rádi byste pracovali v mezinárodní společnosti a používali anglický jazyk denně? Máte zájem budovat kariéru ve velké a silné společnosti? Jestli ano, tak právě Vás hledáme do našeho týmu. * Zajištění přeprav v rámci EU a i mimo EU- Evidence celního odbavení
- Komunikace se zákaznickým servisem, dopravci a ostatními odděleními v tuzemsku i zahraničí
- Vyřizování stížností zákazníků
- Kontrola faktur a příprava dokumentů
Požadujeme
- Min. SŠ vzdělání
- Nutnou znalost českého jazyka a anglický jazyk na komunikativní úrovni
- Znalost MS Office (Word, Excel)
- Komunikační a organizační schopnosti
- Analytické schopnosti
- Praxe v logistice vítaná
Nabízíme
- Mzdové ohodnocení včetně ročního bonusu
- Placené přesčasy
- 5 týdnů dovolené
- Dotované stravování
- Vzdělávací a jazykové kurzy
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Pracoviště v okrese Plzeň-sever
O nás
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.