Nabídka práce ve firmě Advantage Consulting, s.r.o.

Volné pracovní místo  ADMINISTRÁTOR ODDĚLENÍ DOPRAVY

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

Rádi byste pracovali v mezinárodní společnosti a používali anglický jazyk denně? Máte zájem budovat kariéru ve velké a silné společnosti? Jestli ano, tak právě Vás hledáme do našeho týmu. * Zajištění přeprav v rámci EU a i mimo EU
  • Evidence celního odbavení
  • Komunikace se zákaznickým servisem, dopravci a ostatními odděleními v tuzemsku i zahraničí
  • Vyřizování stížností zákazníků
  • Kontrola faktur a příprava dokumentů

Požadujeme

  • Min. SŠ vzdělání
  • Nutnou znalost českého jazyka a anglický jazyk na komunikativní úrovni
  • Znalost MS Office (Word, Excel)
  • Komunikační a organizační schopnosti
  • Analytické schopnosti
  • Praxe v logistice vítaná

Nabízíme

  • Mzdové ohodnocení včetně ročního bonusu
  • Placené přesčasy
  • 5 týdnů dovolené
  • Dotované stravování
  • Vzdělávací a jazykové kurzy
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Pracoviště v okrese Plzeň-sever

O nás

Advantage Consulting, s.r.o. - o nás
  • Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

  • Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

  • Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

  • Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

číst dále

60

20

1200

3800

Sledujte nás

 Zpět