O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- zodpovědnost za celkové řízení skladu leteckých náhradních dílů
- zajištění dostupnosti náhradních dílů, tvorba objednávek
- příprava výdejek pro skladníky pro přípravu a vychystávání zboží
- skladování a kontrola kvality zboží
- komunikace se zákazníkem o zjištěných rozdílech
- administrace dat v skladovém systému
- optimalizace skladovacích procesů
- zajišťování administrativní podpory oddělení logistiky
- spolupráce při inventuře
Požadujeme
- zkušenost s obdobnou pozici a znalost leteckých náhradních dílů výhodou
- znalosti z oblasti dopravy a logistiky
- dobrá znalost AJ - nutností
- uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Excel)
- výborné komunikační schopnosti
- analytické myšlení, schopnost plánovat
- zájem o letectví
Nabízíme
- zázemí známé mezinárodní společnosti
- nadstandardní finanční ohodnocení
- mladý kolektiv
- nová příležitost pro rozvoj a získaní zkušeností
- HPP na 6 měsíců s možností prodloužení