Volné pracovní místo  Administrátor skladu/logistik/ letectví

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.

Popis pracovní nabídky

  • zodpovědnost za celkové řízení skladu leteckých náhradních dílů
  • zajištění dostupnosti náhradních dílů, tvorba objednávek
  • příprava výdejek pro skladníky pro přípravu a vychystávání zboží
  • skladování a kontrola kvality zboží
  • komunikace se zákazníkem o zjištěných rozdílech
  • administrace dat v skladovém systému
  • optimalizace skladovacích procesů
  • zajišťování administrativní podpory oddělení logistiky
  • spolupráce při inventuře

Požadujeme

  • zkušenost s obdobnou pozici a znalost leteckých náhradních dílů výhodou
  • znalosti z oblasti dopravy a logistiky
  • dobrá znalost AJ - nutností
  • uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Excel)
  • výborné komunikační schopnosti
  • analytické myšlení, schopnost plánovat
  • zájem o letectví

Nabízíme

  • zázemí známé mezinárodní společnosti
  • nadstandardní finanční ohodnocení
  • mladý kolektiv
  • nová příležitost pro rozvoj a získaní zkušeností
  • HPP na 6 měsíců s možností prodloužení
 Zpět