Volné pracovní místo ADMINISTRÁTOR ZAKÁZEK (od 30.000,- Kč)
Lokalita
a další
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Popis pracovní nabídky
Máte zkušenosti s koordinací zakázek či účetnictvím ve výrobní společnosti? Dokážete se domluvit v angličtině i němčině? Pracovali jste v systému SAP?Pokud ano, pak hledáme právě Vás!
Rozvíjející se zahraniční výrobní společnost působící v oblasti automotive na Tachovsku hledá nového kolegu do svého týmu na pozici:
ADMINISTRÁTOR ZAKÁZEK * komunikace s odděleními uvnitř společnosti a se zákazníky
- přijetí a následná koordinace zakázek napříč výrobou
- udržování zákaznických vztahů
- identifikace nepotvrzených dodávek a nesrovnalostí
- dohled na dodržování termínů
- reporting nadřízenému
Požadujeme
- SŠ/VŠ vzdělání
- komunikativní znalost AJ a NJ podmínkou - denní jednání se zákazníky
- dobrá znalost práce na PC – MS Office, SAP
- prozákaznický přístup
- alespoň základy v oblasti účetnictví
- praxe na obdobné pozici ve výrobní společnosti výhodou
- velmi dobré komunikační schopnosti, přesnost, pečlivost, odolnost vůči stresu
Nabízíme
- práce v úspěšné a stabilní společnosti
- týden dovolené navíc
- příspěvek na dojíždění
- zvýhodněné stravování
- firemní akce
- příspěvek na dovolenou
- příspěvek na penzijní pojištění
- moderní pracovní prostředí
- mobilní telefon, notebook
- možnost kariérního postupu
- příspěvek na volnočasové aktivity
- Místo výkonu práce: Tachovsko
O nás
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.