Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo ADMINISTRÁTOR ZAKÁZEK (od 30.000,- Kč)

aktivní
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo pracoviště
Tachov
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské

Popis pracovní nabídky


Máte zkušenosti s koordinací zakázek či účetnictvím ve výrobní společnosti? Dokážete se domluvit v angličtině i němčině? Pracovali jste v systému SAP?



Pokud ano, pak hledáme právě Vás!



Rozvíjející se zahraniční výrobní společnost působící v oblasti automotive na Tachovsku hledá nového kolegu do svého týmu na pozici:



ADMINISTRÁTOR ZAKÁZEK * komunikace s odděleními uvnitř společnosti a se zákazníky
 

  • přijetí a následná koordinace zakázek napříč výrobou

  • udržování zákaznických vztahů

  • identifikace nepotvrzených dodávek a nesrovnalostí

  • dohled na dodržování termínů

  • reporting nadřízenému

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání

  • komunikativní znalost AJ a NJ podmínkou – denní jednání se zákazníky

  • dobrá znalost práce na PC – MS Office, SAP

  • prozákaznický přístup

  • alespoň základy v oblasti účetnictví

  • * praxe na obdobné pozici ve výrobní společnosti výhodou

  • velmi dobré komunikační schopnosti, přesnost, pečlivost, odolnost vůči stresu

Nabízíme

  • práce v úspěšné a stabilní společnosti

  • týden dovolené navíc

  • příspěvek na dojíždění

  • zvýhodněné stravování

  • firemní akce

  • příspěvek na dovolenou

  • příspěvek na penzijní pojištění

  • moderní pracovní prostředí

  • mobilní telefon, notebook

  • možnost kariérního postupu

  • příspěvek na volnočasové aktivity



  • Místo výkonu práce: Tachovsko

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Práce z domu nebo z Vaší kanceláře
Práce s klienty, marketing, nákup,prodej- v oblasti wellness Práce s klienty, marketing, reklama, obsluha inter.obchodu
Gabriela Rubková Jihočeský kraj, Plzeňský kraj, Vyso... Práce na ŽL
aktivní
OBCHODNÍ REFERENT S AJ – VHODNÉ PRO ABSOLVENTY (25.000 - 40.000,-...
Máte technické myšlení? Máte zkušenosti s tvorbou nabídek, kalkulací, ceníků? Hledáte nové uplatnění? Tak čtěte dále, hledáme totiž OBCHODNÍHO REFERENTA S AJ – VHODNÉ I PRO ABSOLVENTY * Odpovědnost za oblast evropského trhu ...
Advantage Consulting, s.r.o. Lovosice Plný úvazek
týden
Pracovník v oblasti skladové logistiky a spedice
Místo výkonu práce: Areál CPI Vysočany, 348 02 Bor Upřesňující informace: Požadujeme NJ slovem i písmem. Znalost práce na PC. Řidičské oprávnění na VZV výhodou. Zaměstnanecké výhody: stravenky v hodnotě 100,- Kč ...
KIESSLING LOGISTIK s.r.o. 1, Bor Plný úvazek
aktivní
SKLADNÍK/SKLADNICE
místo výkonu práce PLANÁ u ML, Bezdružická 270, areál SOU Planá NECHOĎTE PROSÍM NA UVEDENOU ADRESU-KONTAKT PO TEL. DOMLUVĚ Speciální požadavky: Praxe vítáná, práce na PC, zdravotní průkaz, ke mzdě jsou poskytovány kvalitativní pr ...
STRAVBYT s.r.o. Bezdružická 270, Planá Plný úvazek
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno