Volné pracovní místo  ADMINISTRÁTOR/KA CESTOVNÍCH NÁKLADŮ S AJ

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Popis pracovní nabídky

Pro mezinárodní společnost sídlící v centru Prahy hledáme kandidáta s velmi dobrou znalostí AJ na pozici<br/>
<br/>ADMINISTRÁTOR/KA ODDĚLENÍ CESTOVNÍCH NÁKLADŮ <br/>
<br/>Vaší náplní práce bude:<ul>
<li>zpracovávání a kontrola reportů cestovních nákladů</li>
<li>komunikace se zaměstnanci společnosti zejménav rámci Evropy a řešení nesrovnalostí v reportech</li>
<li>práce se SAPem</li>
<li>kontrola reportů</li>
<li>práce s firemní databází</li>
<li>archivace dat</li>
</ul>
<br/>Nástup: ihned<br/>Smlouva do: 30.11.2013 (možnost prodloužení)<br/>Úvazek: 40 hod/týden<br/>Lokalita: Praha 3 - u metra Flóra

Požadujeme

<ul>
<li> SŠ či VŠ ekonomického zaměření</li>
<li> velmi dobrá znalost AJ, znalost dalšího cizího jazyka výhodou</li>
<li> výborné komunikační dovednosti</li>
<li> velmi dobrá znalost MS Office</li>
<li> schopnost učit se novým věcem</li>
<li> předchozí praxe v administrativě </li>
<li> schopnost pracovat rychle a pečlivě</li>
</ul>

Nabízíme

<ul>
<li> zázemí mezinárodní společnosti </li>
<li> využití jazyků na denní bázi</li>
<li> stravenky</li>
<li> 4 týdny dovolené</li>
<li> zajímavá práce v multikulturním prostředí v centru Prahy</li>
</ul>

Vhodné pro

Absolventy.
 Zpět