Volné pracovní místo  ADMINISTRÁTOR/KA DAT, 21 000 Kč/měs.

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Popis pracovní nabídky

Znáte MS Excel jako své boty? Zajímá Vás oblast telekomunikací a práce s daty a reporty? Máte základní znalost anglického jazyka? Pak hledáme právě Vás<br/>
<br/>KLIENT:<br/>Mezinárodní telekomunikační firma.<br/>
<br/>Náplň práce: <ul>
<li> práce s velkým množstvím dat v oddělení Chanell managementu</li>
<li> příprava reportů z oblasti prodeje a péče o zákazníky</li>
<li> aktualizace dat v systému a ověřování správnosti informací</li>
<li> zadávání informací do aplikací</li>
<li> komunikace s dalšími odděleními</li>
</ul>
<br/>Nástup: ihned<br/>Lokalita: Praha 4<br/>Mzda: 21 000 Kč/ měsíc<br/>Kontrakt na dobu určitou s případnou možností prodloužení (zástup za mateřskou dovolenou)<br/>Pracovní doba: 40 hod/týden.

Požadujeme

<ul>
<li> ukončené SŠ vzdělání</li>
<li> MS Office na pokročilé úrovni (zejména MS Excel - kontingenční tabulky a pokročilé vzorce)</li>
<li> znalost MS Access výhodou</li>
<li> alespoň základní znalost AJ</li>
<li> orientace na detail</li>
<li> spolehlivost, pečlivost, flexibilita, komunikativnost</li>
</ul>

Nabízíme

<ul>
<li> stravenky</li>
<li> 5 týdnů dovolené</li>
<li> nárok na telefon</li>
<li> moderní prostředí</li>
<li> možnost získat pracovní zkušenosti ve stabilní firmě</li>
</ul>

Vhodné pro

Absolventy.
 Zpět