O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- správa objednávek - zpracování objednávek, potvrzení objednávek zákazníkům, ověřování dostupnosti příslušných položek
- monitoring stavu objednávek
- komunikace se zákazníky a dodavateli
- vystavování faktur
- správa zákaznických dat
- řešení případných požadavků a otázek ze strany zákazníků a dodavatelů
- administrativní činnost
Požadujeme
- min. SŠ vzdělání s maturitou
- pokročilá znalost německého jazyka podmínkou !!! (znalost AJ výhodou)
- znalost systému ERP (správa zákaznických dat) velkou výhodou
- min. 1 - 3 roky zkušeností na obdobné pozici
- prozákaznický přístup, pečlivost, zodpovědnost, smysl pro detail, dobré organizační schopnosti, flexibilita
- uživatelská znalost MS Office
Nabízíme
- přátelské pracovní prostředí
- denní využití německého jazyka
- zajímavé platové ohodnocení
- pracovní doba od 9 do 18 hodin
- možnost nástupu ihned (leden / únor 2016)