Volné pracovní místo  ADMINISTRÁTOR/KA OBJEDNÁVEK S NJ - 28 - 32 000 CZK

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.

Popis pracovní nabídky

  • správa objednávek - zpracování objednávek, potvrzení objednávek zákazníkům, ověřování dostupnosti příslušných položek
  • monitoring stavu objednávek
  • komunikace se zákazníky a dodavateli
  • vystavování faktur
  • správa zákaznických dat
  • řešení případných požadavků a otázek ze strany zákazníků a dodavatelů
  • administrativní činnost

Požadujeme

  • min. SŠ vzdělání s maturitou
  • pokročilá znalost německého jazyka podmínkou !!! (znalost AJ výhodou)
  • znalost systému ERP (správa zákaznických dat) velkou výhodou
  • min. 1 - 3 roky zkušeností na obdobné pozici
  • prozákaznický přístup, pečlivost, zodpovědnost, smysl pro detail, dobré organizační schopnosti, flexibilita
  • uživatelská znalost MS Office

Nabízíme

  • přátelské pracovní prostředí
  • denní využití německého jazyka
  • zajímavé platové ohodnocení
  • pracovní doba od 9 do 18 hodin
  • možnost nástupu ihned (leden / únor 2016)
 Zpět