Volné pracovní místo  ADMINISTRÁTOR/KA PŘIJATÝCH PLATEB s AJ - vhodné pro absolventy!

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.

Popis pracovní nabídky

Jsme personálně poradenská společnost, pro našeho klienta, významnou mezinárodní společnost sídlící v Brně-Modřicích, hledáme vhodné kandidáty/- ky na pozici:
Pracovník klientského centra s AJ (odd. pohledávek)

Náplň práce:
  • Sledování stavu klientských účtů a objednávek
  • Komunikace s klienty, aktivní řešení neshod na účtech a fakturách
  • Zpracování přijatých plateb
  • Reportování vedoucímu týmu

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomické
  • Velmi dobrá komunikativní znalost AJ (znalost dalšího cizího jazyka je výhodou)
  • Dobré komunikační schopnosti, odolnost vůči stresu
  • Znalost účetnictví výhodou

Nabízíme

  • Zázemí perspektivní mezinárodní společnosti
  • Práce v příjemném a moderním prostředí
  • Denní využití znalosti cizího jazyka
  • Jazykové kurzy
  • nadstandardní balíček zaměstnaneckých výhod

V případě Vašeho zájmu nám prosím zašlete Váš životopis v Čj a Aj na adresu použijte odpovědní formulář Prosíme uveďte název pozice. Děkujeme. Všechny aktuálně obsazované pozice naleznete na použijte odpovědní formulář

Jiná sdělení

V případě zájmu použijte volbu "odpovědět".
 Zpět