Volné pracovní místo  Administrátor/ka správy pohledávek - vhodné i pro absolventy

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

JOBSYSTEM s.r.o. poskytuje a zprostředkovává inzerci na internetu.

Popis pracovní nabídky

Správa složek zákazníků v evidenci. Příprava podkladů pro rozhodnutí o kreditní způsobilosti zákazníků, agenda inventarizace pohledávek a upomínek, další administrativní úkony v rámci agendy správy pohledávek. Získávání a kontrola informací ohledně neplatících zákazníků uvnitř firmy. Podílení se na zdokonalování systému a způsobu práce v oblasti správy pohledávek.

Požadujeme

SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru, základy AJ (min. schopnost porozumět běžnému psanému textu, pokročilejší znalost – výhodou), dobrá znalost MS Office (Excel- základní analytická práce nad databázemi, Word, Outlook), komunikativnost, organizační schopnosti, pečlivost, zodpovědnost.

Nabízíme

Zázemí stabilní společnosti, motivující finanční ohodnocení, firemní benefity.

Jiná sdělení

Profil klienta:
Mezinárodní společnost působící ve stavebnictví od roku 1992.
Místo práce: Praha

Termín nástupu: Ihned – dle dohody

V případě zájmu použijte volbu "odpovědět".
 Zpět