Volné pracovní místo  Administravní pracovník s AJ

Lokalita Brno a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání Vyučení, SŠ s maturitou, Vyšší odborné

Popis pracovní nabídky

  • Zajišťování hladkého průběhu objednávkového procesu od zadání po skladování zboží.
  • Vystavování potřebné dokumentace (dodací listy, faktury atd.).
  • Komunikace s klienty a zahraničními dodavateli prostřednictvím telefonu a e-mailu.
  • Řešení reklamací a stížností zákazníků.
  • Vykonávání dalších administrativních úkolů dle potřeby oddělení.

Požadujeme

  • Středoškolské vzdělání.
  • Znalost práce s MS Office (Word, Excel, Outlook).
  • Komunikativní znalost anglického jazyka slovem i písmem.
  • Dobré organizační schopnosti, samostatnost a proaktivní přístup k práci.
  • Zkušenosti na obdobné pozici výhodou.

Nabízíme

  • Stabilní zaměstnání na hlavní pracovní poměr.
  • 5 týdnů dovolené ročně.
  • Příspěvek na stravování.
  • Možnost profesního růstu a vzdělávání (např. jazykové kurzy).
  • Motivující finanční ohodnocení
 Zpět