Volné pracovní místo  ANALYTIK MATERIÁLOVÝCH NÁKLADŮ

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.

Popis pracovní nabídky

Jsme personálně poradenská společnost. Pro našeho klienta, významnou mezinárodní společnost, působící v oblasti vývoje a výroby moderních technologií, se sídlem v Brně, hledáme:

ANALYTIK MATERIÁLOVÝCH NÁKLADŮ

Cílem této pozice je optimalizace materiálových nákladů v rámci společnosti. Klíčové aktivity se proto týkají analyzování výrobních nákladů a kalkulace cen výrobků, ale také vyjednávání s interními zákazníky. Vzhledem k zaměření společnosti (vývoj a výroba speciálních zařízení) jsou požadovány také technické znalosti, resp. praxe ve výrobní společnosti.


Pracovní náplň:
  • Analyzování nákladů v rámci společnosti, hledání řešení pro optimalizaci nákladů a nákupu materiálu v rámci společnosti
  • Zpracování P/L kalkulací výrobků, plánování budoucích nákladů
  • Vyjednávání se zástupci oddělení o možnostech redukce nákladů, spolupráce při tvorbě nákladové strategie
  • Spolupráce při realizace strategie v rámci projektů v oblasti nákupu, koordinace vybraných projektů
  • Mapování situace na trhu dodavatelů a případné navazování nových vztahů (v menší míře)

Požadujeme

  • VŠ vzdělání (ekonomický, příp. technický směr)
  • Zkušenosti na obdobné pozici v nákupu - velmi dobrá praktická znalost analýzy a vykazování materiálových nákladů
  • Komunikativní znalost AJ na velmi dobré úrovni
  • Výborné analytické schopnosti, ochota pracovat převážně s čísly
  • Velmi dobré komunikační a vyjednávací dovednosti
  • Technické myšlení
  • Zkušenosti s projektovým řízením velkou výhodou

Nabízíme

  • Zajímavou a zodpovědnou náplň práce v rámci rostoucí nadnárodní společnosti
  • Prostor pro vlastní iniciativu a seberealizaci
  • Příležitost ke vzdělávání a osobnímu růstu (účast na vzdělávacím programu, sdílení zkušeností na mezinárodní úrovni
  • Velmi dobré finanční ohodnocení – v závislosti na zkušenostech
  • Nadstandardní a motivující systém zaměstnaneckých benefitů
  • Místo pracoviště v Brně s dobrou dostupností
  • Nástup možný ihned


Pokud Vás pozice zaujala, neváhejte a zašlete Váš životopis v Čj a Aj a na e-mail použijte odpovědní formulář Prosíme vždy uvádějte název pozice. Děkujeme.

Poskytnutím svých osobních údajů, zahrnutých do životopisu, dáváte souhlas k jejich zpracování a uchování v plném rozsahu v databázi společnosti Randstad v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů, a to na dobu max. jednoho roku a poté k jejich skartaci. Zároveň tím potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné.
 Zpět