Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo AP Team Leader

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
vysokoškolské
Hrubý plat
by agreement

Popis pracovní nabídky

Ref. č.: 20–28–213335. You’re an experienced professional in the field of accounting with several years of experience with double-entry bookkeeping in a complex international setting, preferably SSC. You’re looking for a new challenge, for something to push you forward in terms of your career. You wish to work for an organization that has a real-world real-people positive impact and is a number one global player in its field. Attractive location, strong team-spirit, valued employees. Become an AP TEAM LEADER in a company that can offer you all of this.


As an AP TEAM LEADER you’d have more varied agenda than in most of other multinational companies or SSCs. Your role would include the following:

  • Effective staff management, supervision and workload organization
  • Overseeing team members processing Accounts Payable transactions and related tasks
  • Ensuring that all AP queries and other disputes are dealt with
  • Participating in the production and review of internal accounting guidelines
  • Acting as ‘key contact’ for internal clients
  • Assisting in recruit, manage and lead staff ensuring that they are trained on their duties and apprised of their performance
  • Setting clear standards, plans and targets for staff and to monitor their performance
  • Keeping accurate records including statistical information
  • Identifying cost control measures to improve the cost management
  • Furthering professional knowledge in relation to improving functions of the company

Požadujeme

What background and experience is necessary for this role?

  • University degree is essential, accounting qualification an advantage
  • Minimum 5 years working experience within Accounts Payable
  • Some experience in managing a small team
  • SSC experience an advantage
  • Fluent English
  • PC – MS Office – Word, Excel (including Vision), Outlook, SharePoint
  • Knowledge of Oracle, SUN, Sage are advantage

Nabízíme

And what do you receive in return?


25 days of holiday
3 sick days
Annual bonus
Meal vouchers
Flexi working hours
Pension contribution
Benefit card

Podobné nabídky práce

Real Estate Controller
Ref. č.: 19-11-241157. Máte zkušenost z oblasti Real Estate Controllingu nebo Business controllingu? K tomu jste si prošel prostředím retailu či segmentem FMCG ? Nabízíme Vám lukrativní pozici na které máte možnost výrůst v manag ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
týden
Mzdový / mzdová účetní – konzultant / konzultantka mzdového softw...
Zajištění poradenství (hot-line), testování nových verzí mzdového a personálního programu FLUXPAM 5 a jeho nových modulů, školení uživatelů, zpracování mezd, analýza potřeb zákazníků, spolupráce na rozvoji systému. ...
JOBSYSTEM s.r.o. Praha 5 Plný úvazek
týden
Účetní – ekonom / ekonomka
- ekonomické uzávěrky, rozpočet střediska - příprava ročního hospodářského plánu - kontrola a zpracování přijatých faktur, vystavování faktur - vedení pokladny, hmotná odpovědnost - evidence a kontrola dodržování předpisů - přípra ...
JOBSYSTEM s.r.o. Praha 9 - Horní Počernice Plný úvazek
týden
Specialista pro ekonomiku, mzdy a kolektivní vyjednávání
místo výkonu práce: náměstí Winstona Churchilla č.p. 1800/2, Žižkov, 130 kontakt: Fiala Milan, tel.: <!--poslatEmail-->- 8-15 hod., e-mail: <!--poslatEmail--> poradenská a metodická činnost pro odborové organizace v oblasti podni ...
Odborový svaz KOVO náměstí Winstona Churchilla 1800/2,... Plný úvazek
týden
ekonomický poradce
místo výkonu práce Praha kontakt: Rodina Olga, e-mail: <!--poslatEmail--> výpis z RT, znalost programu Word, Excel, internet, aktivní RJ slovem i písmem (korespondence v ruštině), AJ, VŠ vzdělání, dobré komunikační schopnosti, odp ...
KČ Invest spol. s r.o. Praha Plný úvazek
týden
Specialisté v oblasti podnikové ekonomie
MV: Na spojce 610/6,101 00 Praha 10-Vršovice Kontakt: Posukh Serhiy, tel.: <!--poslatEmail-->(ČT,PÁ: 9-12), e-mail: <!--poslatEmail--> UoZ zasílat na sídlo - po předchozí tel.domluvě Znalost ruského jazyka
POSUCH STAV s.r.o. Na spojce 610/6, Praha Plný úvazek
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno