Volné pracovní místo AP Team Leader

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
vysokoškolské
Hrubý plat
by agreement

Popis pracovní nabídky


Ref. č.: 20–28–218615. You’re an experienced professional in the field of accounting with several years of experience with double-entry bookkeeping in a complex international setting, preferably SSC. You’re looking for a new challenge, for something to push you forward in terms of your career. You wish to work for an organization that has a real-world real-people positive impact and is a number one global player in its field. Attractive location, strong team-spirit, valued employees. Become an AP TEAM LEADER in a company that can offer you all of this.


As an AP TEAM LEADER you’d have more varied agenda than in most of other multinational companies or SSCs. Your role would include the following:

  • Effective staff management, supervision and workload organization
  • Overseeing team members processing Accounts Payable transactions and related tasks
  • Ensuring that all AP queries and other disputes are dealt with
  • Participating in the production and review of internal accounting guidelines
  • Acting as ‘key contact’ for internal clients
  • Assisting in recruit, manage and lead staff ensuring that they are trained on their duties and apprised of their performance
  • Setting clear standards, plans and targets for staff and to monitor their performance
  • Keeping accurate records including statistical information
  • Identifying cost control measures to improve the cost management
  • Furthering professional knowledge in relation to improving functions of the company

Požadujeme

What background and experience is necessary for this role?

  • University degree is essential, accounting qualification an advantage
  • Minimum 5 years working experience within Accounts Payable
  • Some experience in managing a small team
  • SSC experience an advantage
  • Fluent English
  • PC – MS Office – Word, Excel (including Vision), Outlook, SharePoint
  • Knowledge of Oracle, SUN, Sage are advantage

Nabízíme

And what do you receive in return?


25 days of holiday
3 sick days
Annual bonus
Meal vouchers
Flexi working hours
Pension contribution
Benefit card

Podobné nabídky práce

manažer zubní kliniky
- administrativní a organizační zajištění chodu kliniky - sledování a plnění pracovních a ekonomických cílů kliniky - zajištění firemního marketingu, návrhy a realizace marketingov ...
EsthetX s.r.o. Praha 1, Praha Plný úvazek
týden
REFERENT/REFERENTKA do oddělení EU a mezinárodní spolupráce
• samostatné dílčí koordinační a organizační zajištění agendy přípravy a realizace mezinárodní spolupráce a projektů v působnosti ÚNMZ; • zpracování podkladových materiálů pro návrhy projektové dokumentace a pravidelných zpráv o r ...
Kariéra spol. s r.o. čtvrť Praha 1, Praha Plný úvazek
dnes
Obchodní manažer/manažerka (oblast Čechy)
Pro našeho významného klienta působícího v oblasti záložních, obnovitelných zdrojů elektrické energie a tepelných čerpadel, hledáme vhodného kandidáta na pozici: OBCHODNÍ MANAŽER/MANAŽERKA (OBLAST ČECHY) - Baví Vás vytvářet a ud ...
Kariéra spol. s r.o. Praha, okres Hlavní město Praha Plný úvazek
včera
PROJEKTANT VZDUCHOTECHNIKY/PRAHA/TAR
Pro našeho klienta, společnost zabývající se projekty pro farmaceutický průmysl, hledáme vhodné uchazeče na pozici: PROJEKTANT VZDUCHOTECHNIKY/PRAHA/TAR. Náplň práce: - tvorba projektů vzduchotechniky ve všech stupních projektu - ...
Kariéra spol. s r.o. Praha, okres Hlavní město Praha Plný úvazek
včera
HR RECRUITMENT MANAGER (cca 10 podřízených) #9716540
People Consulting s.r.o. hledá pro svého špičkového klienta, jednu z nejúspěšnějších mezinárodní společností z oblasti automotive, vhodnou osobnost na pozici HR RECRUITMENT MANAGER (cca 10 podřízených) Popis pozice / Náplň práce ...
People Consulting s.r.o. Praha, okres Hlavní město Praha Plný úvazek
včera
HR MANAGER - PRAHA VÝCHOD #9889831
People Consulting s.r.o. hledá pro svého klienta, významnou mezinárodní logistickou společnost, vhodného kandidáta/tku na pozici: HR MANAGER Popis pozice / Náplň práce: Kompletní zodpovědnost za HR v rámci ČR a na Slovenska (5 ...
People Consulting s.r.o. okres Praha-východ, kraj Středočesk... Plný úvazek
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno