Volné pracovní místo APPLICATION SPECIALIST for banking applications

aktivní
OPTIMA RECRUITMENT EUROPE, s.r.o.

Personální agentura OPTIMA RECRUITMENT EUROPE díky svým znalostem, kvalifikaci a profesním zdrojům spojuje vysoký standard a konkurenceschopnou cenu. Máme zastoupení v několika evropských zemích a více než 20 let zkušeností v personalistice.

Specializujeme se na obsazování kvalifikovaných kandidátů na permanentní pracovní pozice, jak v České republice, tak i v zahraničí, a rovněž na krátkodobý i dlouhodobý pronájem pracovníků. Na jakékoli Vaše potřeby jsme schopni rychle reagovat. Kandidáty vyhledáváme prostřednictvím cílených inzertních kampaní, v interní databáze, pomocí přímého oslovování a executive search.

V České republice nabízíme kompletní personální služby od administrativních pozic až po vrcholový management, specialisty – technické a IT profese, strojírenství a výroba, finance, zdravotnictví a farmacie, hotelový průmysl a gastronomie.

V rámci EU se specializujeme zejména na zdravotnický personál, především lékaře-specialisty všech úrovní a dentisty.

V Evropské unii zajišťujeme vysoce kvalifikované zaměstnance – zaměřujeme se na technické a IT profese, strojírenství a výrobu, stavebnictví, hotelový průmysl a gastronomii, finance a zdravotnictví.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
bakalářské, vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

For our client – an international bank specialized in commercial banking – we are looking for a suitable candidate for a position APPLICATION SPECIALIST who works in Application Operations / Support (AOS) that is supporting an increasing number of applications of the European bank units.


Job duties:

  • User and application-oriented support for bank business units throughout continental Europe
  • Incident and request administration
  • Service oriented communication via email and telephone
  • Understanding and observance of the ITIL guidelines for Change-, Incident- and Request- Management
  • Monitoring tasks to ensure system availability to the end users
  • Application administration
  • Maintenance of IT documentation

Požadujeme

  • Very good knowledge of Czech and English languages (both written and spoken)
  • Min. 2 years experience in application support or similar service oriented role
  • Service and customer oriented attitude
  • Self motivated team-player and able to pick up new skills
  • Strong social and communication skills
  • Basic ITIL knowledge is an advantage
  • General knowledge of banking products and services
  • Advanced use of MS Office
  • Good understanding of IT architecture and networking technologies 
  • Knowledge of databases (e.g. MS SQL Srv, Oracle)
  • Basics of programming or scripting

Nabízíme

  • Pleasant and friendly working atmosphere
  • Offices in the centre of Prague
  • Competitive salary, wide range of benefits

Jiná sdělení

Personal data provided to OPTIMA RECRUITMENT EUROPE, s.r.o., IČO: poslat email for the purpose of employment transmission are handled according to law „č.101/2000Sb.“ Provided data are kept in the database for an essential term of employment transmission or till the withdrawal in writing. These data may be provided to the third party just after the permition of the provider. The enactment of „§12 a 21 of the law no.101/2000Sb.“ governs your right to information of handling with personal data, explanation, updates as well as disposal of it.

Podobné nabídky práce

Specialista podpory SAP Praha - NOVÉ LOGISTICKÉ CE...
Systémová podpora uživatelů logistických procesů. Základní nastavení procesů, údržba kmenových dat řízeného skladu. Testování nových procesů. Spolupráce na vývoji logistických procesů.
HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. okres Praha-východ, kraj Středočesk... Plný úvazek
týden
Customer support IT and German- Relocation up to 1400 euros
Ref. č.: 20-28-250263. What kind of CANDIDATES are we looking for?<ul> <li> IT oriented English and German speakers.</li> <li> Detail-oriented applicants willing to develop their skills and grow.</li> <li> Customer focused candid ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
FRENCH SPEAKER interested in client care and IT
Ref. č.: 20-28-250251. FRENCH SPEAKER PRAGUE WITH INTEREST IN BUSINESS SUPPORT AND IT?<br/> <ul> <li> SPEAKING FRENCH? YES! </li> <li> LOOKING FOR FULL TIME JOB IN PRAGUE? YES!</li> <li> IT COMPANY WANTED? YES!</li> <li> INTERES ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
Ferrari fan Customer Support with Italian
Ref. č.: 20-28-250268. DO YOU SPEAK ENGLISH AND ITALIAN AND LOOKING FOR WORK AT INTERNATIONAL COMPANY AT PRAGUE?<br/> <br/>ARE YOU COMMUNICATIVE AND INTERESTED IN IT AND ACCOUNTING? <br/>GREAT :)<br/> <br/>This is your opportunit ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
.NET Developer/ SW Engineer #5416345
People Consulting s.r.o. hledá pro svého významného klienta, špičkovou IT společnost nadnárodní skupiny zabývající se vývojem softwaru na zakázku, datových skladů a business inteligence, vhodného experta v oblasti .NET. .NET DEVE ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek, Práce na ŽL
dnes
Technical Consultant/Solution Architect
Ref. č.: 2-10-249881. They are the best in what they do! They are the global leader in supply chain solutions! And they are looking for a new reinforcement to join their Prague team!<br/> <br/>Apply now and become Technical Consu ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno