Volné pracovní místo  ASISTENKA MANAŽERA (25.000 - 35.000 Kč)

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

Jste zodpovědná, dynamická osoba s výbornými organizačními schopnostmi? Chcete být součástí rostoucí české firmy? Pak jste pro nás vhodná kandidátka na pozici "Asistenka manažera"

  • kancelářská agenda, vyřizování pošty, archivace dokumentů, obsluha recepce
  • organizace a kontrola brigádníků
  • péče o firemní vozidla (knihy jízd, údržba, řešení pojistných událostí)
  • účetní agenda (příprava mezd podkladů pro účetní, fakturace)
  • podpora managementu
  • každodenní udržování chodu kanceláře

Požadujeme

  • VŠ/SŠ nejlépe ekonomického směru
  • znalost AJ minimálně na úrovni B2
  • praxe na obdobné pozici vítána
  • znalost základů účetnictví
  • výborná znalost MS office (Word, Excel)
  • řidičský průkaz sk. B
  • spolehlivost, samostatnost, pečlivost a dynamičnost

Nabízíme

  • odpovídající platové ohodnocení
  • práce na HPP
  • příspěvek na stravování
  • dny náhradního zdravotního volna
  • práce v dynamické české společnosti
  • místo výkonu práce: Brno
 Zpět