Volné pracovní místo  Asistent/ka Back Office – oddělení kvality #2171

Lokalita Brno a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Hrubá mzda 30 000 Kč / měsíc

Popis pracovní nabídky

Jsme skupina společností QPAG - 100% Rework, 100% Rework Plus, TM Technik, Workspot, QPAG Digital a MEA Systems. Máme 6 poboček po celé České republice a specializujeme se na oblast kvality.

Na naši pobočku v Brně - Tuřanech (z centra Brna dobrý spoj č. 40,48,64 příp. možnost parkování v areálu) aktuálně hledáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici Asistent/ka Back office.


Náplň práce:
  • alfou a omegou bude práce na notebooku
  • vyřizování veškeré administrativy
  • aktualizace dokumentace
  • příprava certifikátu ze školení
  • back-office ke školícímu středisku
  • back office k oddělení kvality případně provoznímu oddělení

Požadujeme

  • min. středoškolské vzdělání s maturitou
  • znalost kancelářského balíčku MS Office
  • angličtina v písemné formě – mírně pokročilá
  • zkušenosti z oblasti kvality - výhodou
  • komunikativnost, organizovanost, pozitivní přístup
  • pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost a samostatnost
  • time management

Nabízíme

  • zajímavou a zodpovědnou práci
  • fajn kolektiv, který se vším pomůže
  • stravenkový paušál v hodnotě 99,- Kč za každý odpracovaný den do mzdy (+/- 2.000,- Kč měsíčně)
  • 2 dny zdravotního volna k dovolené navíc
  • každý měsíc příspěvek do benefitního programu Cafeterie
  • zvýhodněné volání a internet
  • vzdělávání a rozvoj zaměstnanců
  • VIP program Datart
  • místo výkonu práce: Brno

Jiná sdělení

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Tato pracovní nabídka je také vhodná pro: asistentka, office manager, administrativní pracovník, administrativní podpora, lektor, pracovník back office, práce v kanceláři, sekretářka, administrativa, práce v kanceláři Brno, práce Brno, administrativa Brno, obchodní asistent, referentka…

Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!
 Zpět