Popis pracovní nabídky
Komunikace se zákazníky, partnery, zahraničními dodavateliAdministrativní a koordinační podpora našich projektů
Administrativní podpora technického týmu
Zpracovávání ad hoc aktivit souvisejících s naším každodenním provozem
Příprava cenových nabídek, objednávek
Kontrola cen nabídka x faktura
Řešení dopravy zboží ze zahraničí, sledování termínu zakázek
Řešení reklamace zboží
Skladová evidence, řešení stavu zásob spotřebního materiálu
Zpracování evidence Intrastat
Zajišťování podkladů pro zpracování veřejných zakázek a další administrativní činnosti
Požadujeme
- ukončené SŠ vzdělání
- dobrá znalost práce na PC (MS Office: Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
- angličtina/němčina (komunikativní úroveň)
- flexibilita
- řidičský průkaz skupiny B
- jste dobrý/á v organizaci práce a řízení kanceláře
- jste týmový hráč
- máte samostatný a proaktivní přístup, rychle se učíte novým věcem
Nabízíme
Zázemí malé přátelské firmy, zajímavou a různorodou práci, dobrou dopravní dostupnost, adekvátní osobní ohodnocení.Benefity
Mobilní telefon
Vzdělávací kurzy, školení
Individuální rozvržení pracovní doby
Bonusy/prémie
Možnost občasné práce z domova
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Notebook
Vhodné pro
Absolventy, osoby na mateřské/rodičovské dovolené.Práce z domova
Nabízíme možnost Příležitostně z domova.Jiná sdělení
Tato pozice je na poloviční nebo zkrácený úvazek. Výhodou bude, pokud budete mít Smysl pro techniku.Máte zájem o nabídku Asistent-ka/Back office/Office Manager?
Vaše odpověď přijde správné osobě:
Jana Zelenková z DESIGNA Parking & Access s.r.o.
Přidáno před pár hodinami
Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail
Podobné nabídky
Zařazeno v oborech:
