Volné pracovní místo  Asistent/ka kanceláře vedení úřadu

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou
Odpovědět na nabídku

Popis pracovní nabídky

Pro našeho klienta, dynamicky se rozvíjející středočeskou obec na severním okraji Prahy, která kombinuje klidné bydlení s výbornou dopravní dostupností do hlavního města, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistent/ka kanceláře vedení úřadu.

Náplň práce:

Administrativní činnosti a podpora vedení obce

  • zajišťování informačních, organizačních a koordinačních činností v rámci orgánů samosprávy
  • vedení administrativní agendy a korespondence úřadu
  • příprava podkladů a denních plánů vedení úřadu
  • administrativní podpora starostky a místostarostky
  • vedení evidencí a zajištění chodu kanceláře
  • spolupráce při rozvojových projektech obce

Ostatní činnosti

  • podpora realizace krátkodobých projektů, programů a akcí
  • administrativní zpracování a evidence dokumentů
  • plnění operativních úkolů dle pokynů vedení
  • zastupování kolegů v době jejich nepřítomnosti
  • průběžné rozšiřování odborných znalostí dle potřeb zaměstnavatele

Požadujeme:

  • min. středoškolské vzdělání s maturitou
  • praxe ve veřejné správě výhodou
  • velmi dobrou znalost práce na PC (MS Office; znalost systému MUNIS výhodou)
  • základní přehled v legislativě (zejména zákon o obcích)
  • velmi dobrou znalost českého jazyka slovem i písmem
  • samostatnost, pečlivost a aktivní přístup
  • organizační schopnosti, spolehlivost
  • seriózní a vstřícné vystupování
  • občanskou bezúhonnost

Nabízíme:


  • stabilní zaměstnání ve veřejné správě na HPP
  • plat dle platových tabulek (7. – 9. třída, po zapracování osobní příplatek)
  • pravidelné zvyšování platu dle odpracované praxe
  • příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
  • osobní příplatek a čtvrtletní odměny
  • příspěvek na stravování
  • 5 týdnů dovolené a 3 sick days ročně
  • nástup možný ihned nebo dle dohody
  • výbornou dopravní dostupnost z Prahy – pracoviště v centru obce Zdiby (v blízkosti metra Kobylisy)

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.


Benefity

  • Bonusy/prémie
  • Stravenky/příspěvek na stravování
  • Dovolená 5 týdnů
  • Zdravotní volno/sickdays

Máte zájem o nabídku Asistent/ka kanceláře vedení úřadu?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Předvýběr Personalista z PŘEDVÝBĚR.CZ a.s.

Přidáno před pár hodinami

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku Asistent/ka kanceláře vedení úřadu

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět