Popis pracovní nabídky
Pro našeho klienta, dynamicky se rozvíjející středočeskou obec na severním okraji Prahy, která kombinuje klidné bydlení s výbornou dopravní dostupností do hlavního města, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistent/ka kanceláře vedení úřadu.Náplň práce:
Administrativní činnosti a podpora vedení obce
- zajišťování informačních, organizačních a koordinačních činností v rámci orgánů samosprávy
- vedení administrativní agendy a korespondence úřadu
- příprava podkladů a denních plánů vedení úřadu
- administrativní podpora starostky a místostarostky
- vedení evidencí a zajištění chodu kanceláře
- spolupráce při rozvojových projektech obce
Ostatní činnosti
- podpora realizace krátkodobých projektů, programů a akcí
- administrativní zpracování a evidence dokumentů
- plnění operativních úkolů dle pokynů vedení
- zastupování kolegů v době jejich nepřítomnosti
- průběžné rozšiřování odborných znalostí dle potřeb zaměstnavatele
Požadujeme:
- min. středoškolské vzdělání s maturitou
- praxe ve veřejné správě výhodou
- velmi dobrou znalost práce na PC (MS Office; znalost systému MUNIS výhodou)
- základní přehled v legislativě (zejména zákon o obcích)
- velmi dobrou znalost českého jazyka slovem i písmem
- samostatnost, pečlivost a aktivní přístup
- organizační schopnosti, spolehlivost
- seriózní a vstřícné vystupování
- občanskou bezúhonnost
Nabízíme:
- stabilní zaměstnání ve veřejné správě na HPP
- plat dle platových tabulek (7. – 9. třída, po zapracování osobní příplatek)
- pravidelné zvyšování platu dle odpracované praxe
- příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
- osobní příplatek a čtvrtletní odměny
- příspěvek na stravování
- 5 týdnů dovolené a 3 sick days ročně
- nástup možný ihned nebo dle dohody
- výbornou dopravní dostupnost z Prahy – pracoviště v centru obce Zdiby (v blízkosti metra Kobylisy)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Benefity
- Bonusy/prémie
- Stravenky/příspěvek na stravování
- Dovolená 5 týdnů
- Zdravotní volno/sickdays
Máte zájem o nabídku Asistent/ka kanceláře vedení úřadu?
Vaše odpověď přijde správné osobě:
Předvýběr Personalista z PŘEDVÝBĚR.CZ a.s.
Přidáno před pár hodinami
Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail
Podobné nabídky
Zařazeno v oborech:
