
Volné pracovní místo Asistent/ka obchodního oddělení (m/ž) (A13065)
Lokalita
Praha-Nové Město
a další
Firma
HOFMANN WIZARD s.r.o.
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
O firmě
Jsme personální agentura s dlouholetou tradicí a širokou sítí poboček v ČR i v Evropě. Nabízíme širokou nabídku pracovních pozic, spolehlivé personální poradenství a zprostředkování kmenových i agenturních zaměstnanců. V České republice působíme již od roku 1993 a naše pobočky naleznete v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci a Českých Velenicích.Jako aktivní člen APPS garantujeme dodržování srovnatelných mzdových podmínek agenturních zaměstnanců a všech pracovně-právních předpisů. Naše filozofie je založena na zabezpečení profesionální pracovní atmosféry směrem k našim klientům i zaměstnancům. Dbáme na vysokou kvalitu poskytovaných služeb, o zaměstnance se staráme s maximální péčí a věříme, že individuální přístup má zásadní vliv na jejich spokojenost.
Popis pracovní nabídky
Pro našeho klienta, technicky zaměřenou firmu, obsazujeme poziciAsistent/ka obchodního oddělení (m/ž). Jedná se o komplexní a samostatnou roli, která je vhodná jak pro muže, tak pro ženy.Těšíme se na spolupráci!
- Budeš pravou rukou obchodního týmu – připravíš nabídky, objednávky a zadáš data do systému.
- Budeš pečlivě spravovat veškerou dokumentaci a organizovat smlouvy tak, aby vše perfektně fungovalo.
- Budeš mít na starosti administraci zákaznických objednávek a reklamací – hlídat, aby vše probíhalo hladce a včas.
- Když jsou obchodníci na dovolené nebo na školení, zastoupíš je a podpoříš je ve všem, co bude potřeba.
- Připravíš podklady na porady a budeš pravidelně reportovat, aby všichni byli vždy v obraze.
- Pomůžeš obchodním zástupcům s plánováním schůzek a budete společně držet krok.
- Na stejně pozici budete ve dvou, tak se můžete i výborně zastoupit v případě potřeby.
Požadujeme
- Praxe na obdobné pozici je podmínkou.
- Praxe ve firmě s technickým zaměřením je výhodou.
- SŠ/VŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru.
- Velmi dobrá znalost MS Office (Excel, Word, Outlook); znalost SAP je výhodou.
- Velmi dobré komunikační dovednosti, pečlivost, organizovanost a schopnost efektivně řešit problémy.
Nabízíme
- Práce v mezinárodní společnosti s dlouholetou tradicí, kde máš možnost růstu a osobního rozvoje.
- Pružná pracovní doba s core hours od 9:30 do 15:00 – zbytek dne si můžeš plánovat podle sebe a domluvy.
- Možnost práce z domova po zaučení jeden den v týdnu, aby ses cítil/a opravdu pohodlně.
- Motivující finanční ohodnocení včetně příspěvků na penzijní a životní pojištění a ročních odměn.
- 5 týdnů dovolené, protože víme, jak je důležitý čas na odpočinek.
- MultiSport kartu pro aktivní relaxaci a sportovní vyžití.
- Komfortní kantýna přímo na pracovišti.
- Stravenky v hodnotě 180 Kč, abys měl/a vždy co dobrého na oběd.
- Slevy na naše produkty.
- Firemní kurzy angličtiny a další příležitosti k profesnímu vzdělávání.
- Příspěvky na dětské tábory, lyžařské výcviky a odměny za vysvědčení pro tvé nejmenší.
- Pravidelné firemní akce, kde se nejen pracuje, ale i baví.
- Pracoviště na Praze 4.
Vhodné pro
Absolventy.Máte zájem o nabídku Asistent/ka obchodního oddělení (m/ž) (A13065)?
Vaše odpověď přijde správné osobě:
Inna Hottmar z HOFMANN WIZARD s.r.o.
Aktualizováno před 4 dny
Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail
Podobné nabídky
Zařazeno v oborech:
Lokalita: