Volné pracovní místo ASISTENT-KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ
Lokalita
a další
Firma
Randstad s.r.o.
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
Vzdělání
SŠ s maturitou
O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
Náplň práce:- administrativní podpora marketingového a obchodního oddělení (vedení agendy, organizace diáře, příprava podkladů pro jednání, příprava prezentací, zařizování služebních cest apod.)
- administrativní příprava dohod a smluv
- administrativní podpora office
- překlady z českého do anglického jazyka, překlady z anglického do českého jazyka
Požadujeme
Požadavky:- SŠ/VŠ vzdělání
- velmi dobrá úroveň AJ v psané i mluvené formě
- alespoň ½ roku praxe v administrativě, ideálně 1 rok
- reprezentativní vystupování
- výborné organizační schopnosti
- odolnost proti stresu
- NÁSTUP IHNED
Nabízíme
Nabízíme:- mzdu 25 000 Kč/měsíc i výše (dle schopností a zkušeností)
- možnost získat zkušenosti ve významné mezinárodní společnosti
- firemní benefity
- práce na dobu určitou (únor 2009)