Volné pracovní místo  ASISTENT-KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.

Popis pracovní nabídky

Náplň práce:
  • administrativní podpora marketingového a obchodního oddělení (vedení agendy, organizace diáře, příprava podkladů pro jednání, příprava prezentací, zařizování služebních cest apod.)
  • administrativní příprava dohod a smluv
  • administrativní podpora office
  • překlady z českého do anglického jazyka, překlady z anglického do českého jazyka

Požadujeme

Požadavky:
  • SŠ/VŠ vzdělání
  • velmi dobrá úroveň AJ v psané i mluvené formě
  • alespoň ½ roku praxe v administrativě, ideálně 1 rok
  • reprezentativní vystupování
  • výborné organizační schopnosti
  • odolnost proti stresu
  • NÁSTUP IHNED

Nabízíme

Nabízíme:
  • mzdu 25 000 Kč/měsíc i výše (dle schopností a zkušeností)
  • možnost získat zkušenosti ve významné mezinárodní společnosti
  • firemní benefity
  • práce na dobu určitou (únor 2009)

Jiná sdělení

V případě zájmu použijte volbu "odpovědět".
 Zpět