Volné pracovní místo Asistent/ka - Office manager s německým a anglickým jazykem
Firma
ManpowerGroup s.r.o.
Pracovní poměr
Úvazek
Zkrácený úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Popis pracovní nabídky
–Administrativní a organizační podpora jednatele společnosti–Zajištění plynulého chodu kanceláře – office management
–Zpracování příchozí a odchozí pošty
–Komunikace s obchodními partnery - zahraniční investoři (z Polska, Německa, Rakouska)
–Komunikace s úřady, účetní
–Příprava podkladů pro jednání a porady
–Příprava prezentací, tabulek, smluv
–Ad-hoc administrativní úkoly
Požadujeme
–Máte zkušenost z administrativy, ideálně jako asistent/ka–Vaše němčina & angličtina je na pokročilé úrovni kvůli komunikaci se zahraničními investory
–Ovládáte MS Office na běžné uživatelské úrovni
–Jste příjemná, zodpovědná a samostatná osoba
Nabízíme
–Finanční ohodnocení dle Vašich zkušeností + bonusy (dle výsledků společnosti)–Nástup dle Vašich možností
–Home office
–Maximální flexibilitu (nabízíme i zkrácený úvazek)
–25 dní dovolené
–Stravenky
–Příspěvek na připojištění
–Služební auto je také k dispozici
–Lokalita: Praha - Průhonice
O nás
Pomáháme lidem a firmám dělat dobrá rozhodnutí, protože víme, co je a co bude aktuální v současném světě práce.
4 400 poboček Manpower v 72 zemích vyhledalo v loňském roce pro 400 000 společností 4 100 000 nových spolupracovníků.
V České republice se Manpower každý měsíc stará o personální a mzdovou agendu pro téměř 4000 zaměstnanců, které vyhledal a kteří pracují u jeho klientů. V roce 2005, díky své síti 16 poboček, našel Manpower pro 600 klientů 1600 nových spolupracovníků na stálé pracovní pozice.