Popis pracovní nabídky
Česká společnost nabízí volné místo na pozici asistenta/ky (rešeršisty/ky, telefonisty/ky) pro sjednávání schůzek. U této pracovní pozice nepůjde o žádný prodej, ani prezentaci výrobků či služeb, ale o sjednání schůzkyPožadujeme
perfektní komunikační schopnostivýborný český nebo slovenský jazyk
příjemné vystupováni po telefonu
sebedisciplína, bezúhonnost, spolehlivost
schopnost samostatné práce a spolehlivost
uživatelskou znalost práce na PC (MS Office, internet)
zkušenosti s prací v call centru výhodou, ale ne podmínkou
Nabízíme
práce na plný nebo zkrácený úvazek, práce na ŽL, nebo smlouva o dílo – po zaučení práce z domova, nástup možný ihnedzajímavou, dlouhodobou práci v Praze či z Vašeho domova na území ČR
motivující ohodnocení dle výkonu a pracovního nasazení
pravidelné měsíční výplaty: 20–35 000 Kč (průměrný plat po zapracování (FIX a prémie)
zázemí expandující společnosti
mladý, pozitivní a přátelský kolektiv
notebook a mobilní telefon