O firmě
Stimul je personálně poradenská společnost poskytující komplexní služby v oblasti zprostředkování práce, personálního poradenství a vzdělávání.Popis pracovní nabídky
Pro organizačně administrativní činnosti, pro podporu vedení areálu významného obchodního centra v Praze, pro mezinárodní významnou značku řešíme pozici:ASISTENT/KA ŘEDITELE pro OBCHODNÍ CENTRUM - využití AJ
Hlavní náplní činnosti v uvedené pozici bude komunikace s ředitelem areálu obchodního centra, dále pak s centrálou v zahraničí v provozních informacích, případně s kolegy share servis centra pro podklady k reportingu apod.
Důležitou částí ve svěřené agendě bude:
- podklady pro obchodní smlouvy - pravidelná kontrola, úpravy pro společnosti, značky využívající obchodní prostory
- agenda k podkladům pro účetní útvar - pronájmy, platby ze služeb atd.
- aktivní jednání s klienty z řad obchodních značek, nájemců
- komunikace s kolegy v dalších obchodních centrech v organizaci kampaní apod. vzhledem k začlenění centra do skupiny obchodních areálů
- aktivní ověřování spokojenosti, zajištění řešení s technicko provozním manažerem
- spolupráce s interním obchodním a marketingovým týmem
Požadujeme
- VŠ/SŠ vzdělání - administrativa, ekonomika - výhodou
- proaktivní jednání - zájem být nápomocen při řešení různorodých organizačních úkolů
- příjemné jednání - zájem řešit zlepšení pro spokojenost klientů z řad nájemců firem
- praxe 2-3 roky v podobné pozici je vítána - počítáme i zajímavé zkušenosti při práci při studiu, zájem máme i o zkušené kolegyně
- kvalitní uživatelská úroveň v práci s PC (Word, Excel....)
- znalost anglického jazyka
- zájem o zajímavou současně zodpovědnou a samostatnou práci