Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo ASISTENT/ KA top managementu s výbornou znalostí AJ

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské
Hrubý plat
40000 - 50000 Kč/měs

Popis pracovní nabídky

Ref. č.: 19–12–217888. Máte již několik let pracovních zkušeností na obdobné pozici v mezinárodní společnosti a máte „PERFECT ENGLISH“? Zajímají Vás finance a bankovnictví? Rádi byste pracovali v úspěšné finanční instituci, kde se člověk rozhodně nenudí? Cítíte se příjemně ve formálním oblečení, ale zároveň preferujete uvolněnou atmosféru?


Pokud hledáte neobvyklou příležitost ve společnosti, kde na sobě budete moci dále pracovat, denně využívat AJ a rozvíjet své dovednosti, zašlete nám svůj životopis v ČJ a AJ.


Vaší hlavní pracovní náplní bude:

  • mezinárodní, regionální a lokální podpora managementu společnosti
  • příprava a implementace „office policies“
  • analýza a monitorování interních procesů
  • účast na poradách managementu + následný přepis nahrávek z diktafonu v AJ
  • obchodní korespondence v češtině a angličtině
  • plánování schůzek a vedení diáře nadřízeného
  • rezervace letenek, hotelů, taxi
  • implementace globálních projektů na lokální podmínky
  • dohled a analýza finančních reportů
  • vedení agendy dobročinných projektů společnosti + plánování a vedení rozpočtu
  • organizování eventů
  • prezentace firemních hodnot a jejich implementace do týmu
  • ad- hoc činnosti


Lokalita: Praha centrum
Nástup: IHNED
Pracovní doba: 8– 17h / 9– 18h (+ ad hoc eventy, projekty)

Požadujeme

  • výborná znalost AJ slovem i písmem (přepisy z diktafonu v AJ)
  • min. SŠ vzdělání s maturitou
  • pracovní zkušenost z mezinárodní společnosti (finance a bankovnictví výhodou)
  • orientace v oblasti financí a bankovnictví
  • praxe min. 5 let v administrativě, kde velice záleželo na Vašem formálním vystupování
  • předešlá zkušenost s podporou vyššího managementu
  • psaní všemi deseti (přepisy porad z diktafonu v AJ)
  • MS Office- pokročilá znalost
  • organizační schopnosti, loajalita, diskrétnost
  • schopnost práce v časové tísni
  • zaměření na detail
  • pozitivní myšlení, samostatnost, schopnost určovat si priority

Nabízíme

  • nadstandardní platové ohodnocení
  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky
  • příspěvek na volnočasové aktivity
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • možnost home-office (výjimečné situace)
  • zázemí významné mezinárodní společnosti
  • moderní pracovní prostředí

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Dlouhodobá brigáda – administrativní výpomoc, práce s excelem – 1...
Pro našeho klienta hledáme šikovné lidi na jednoduchou administrativní výpomoc. Náplň práce: • práce s interními systémy (proběhne zaškolení) • kontrola dat • zadávání dat do excelu
ADECCO spol.s r.o. Praha 9, okres Hlavní město Praha Brigády
dnes
Asistent / asistentka - recepční
Výkon sekretářských, administrativních a hospodářsko-správních prací nutných pro zajištění řádného chodu advokátní kanceláře.
JOBSYSTEM s.r.o. Praha 5 Plný úvazek
dnes
Asistentka společnosti SAUNASYSTEM s.r.o.
• zajištění chodu recepce a kanceláře • podpora všem oddělením společnosti • příprava podkladů pro účetního • práce s interními systémy - Aconto, skladový a další • komunikace se zákazníky i dodavateli • administrace objednávek • ...
JOBSYSTEM s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
Junior asistent / asistentka - pojišťovnictví
Administrativní podpora makléřů v jejich práci. Jedná se zejména o práci v kanceláři s dokumenty, vytváření tabulek, vyřizování korespondence, archivace dokumentů atp. Nejedná se o obchodní ani akviziční činnost. ...
JOBSYSTEM s.r.o. Praha, okres Hlavní město Praha Plný úvazek
dnes
Přivýdělek 8-12 tis. na 2-3 hod. z domova.
Zavedená, prosperující obchodně poradenská firma nabízí: vedlejší činnost 2–3 hod. denně. Příjem 8–12 tis. využití počítače a internetu práce je vedena z velké části z domova uplatnění pro muže i ženy plné zašk ...
DP Concept Česká republika Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Brigády
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno