Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo ASISTENT/ KA top managementu s výbornou znalostí AJ

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou
Hrubý plat
40000 - 50000 Kč/měs

Popis pracovní nabídky

Ref. č.: 19–12–219070. Máte již několik let pracovních zkušeností na obdobné pozici v mezinárodní společnosti a máte „PERFECT ENGLISH“? Zajímají Vás finance a bankovnictví? Rádi byste pracovali v úspěšné finanční instituci, kde se člověk rozhodně nenudí? Cítíte se příjemně ve formálním oblečení, ale zároveň preferujete uvolněnou atmosféru?


Pokud hledáte neobvyklou příležitost ve společnosti, kde na sobě budete moci dále pracovat, denně využívat AJ a rozvíjet své dovednosti, zašlete nám svůj životopis v ČJ a AJ.


Vaší hlavní pracovní náplní bude:

  • mezinárodní, regionální a lokální podpora managementu společnosti
  • příprava a implementace „office policies“
  • analýza a monitorování interních procesů
  • účast na poradách managementu + následný přepis nahrávek z diktafonu v AJ
  • obchodní korespondence v češtině a angličtině
  • plánování schůzek a vedení diáře nadřízeného
  • rezervace letenek, hotelů, taxi
  • implementace globálních projektů na lokální podmínky
  • dohled a analýza finančních reportů
  • vedení agendy dobročinných projektů společnosti + plánování a vedení rozpočtu
  • organizování eventů
  • prezentace firemních hodnot a jejich implementace do týmu
  • ad- hoc činnosti


Lokalita: Praha centrum
Nástup: IHNED
Pracovní doba: 8– 17h / 9– 18h (+ ad hoc eventy, projekty)

Požadujeme

  • výborná znalost AJ slovem i písmem (přepisy z diktafonu v AJ)
  • min. SŠ vzdělání s maturitou
  • pracovní zkušenost z mezinárodní společnosti (finance a bankovnictví výhodou)
  • orientace v oblasti financí a bankovnictví
  • praxe min. 5 let v administrativě, kde velice záleželo na Vašem formálním vystupování
  • předešlá zkušenost s podporou vyššího managementu
  • psaní všemi deseti (přepisy porad z diktafonu v AJ)
  • MS Office- pokročilá znalost
  • organizační schopnosti, loajalita, diskrétnost
  • schopnost práce v časové tísni
  • zaměření na detail
  • pozitivní myšlení, samostatnost, schopnost určovat si priority

Nabízíme

  • nadstandardní platové ohodnocení
  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky
  • příspěvek na volnočasové aktivity
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • možnost home-office (výjimečné situace)
  • zázemí významné mezinárodní společnosti
  • moderní pracovní prostředí

Podobné nabídky práce

Administrativní asistentka, 22 000 - 25 000 Kč/měs.
Ref. č.: 13-19-241380. Rádi by jste nahlédli do chodu advokátní kanceláře, kde by jste byli součástí každodenního chodu?<br/> <br/>Máte již zkušenosti z obdobné pozice a hovoříte anglicky?<br/> <br/>Získejte dynamické zaměstnání ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha 1 Plný úvazek
dnes
Asistentka v mezinárodní společnost
Ref. č.: 13-12-241739. Popis společnosti: <ul> <li> přední mezinárodní společnost působící v oblasti prodeje špičkové elektroniky</li> <li> velice příjemné pracovní prostředí, mladý kolektiv</li> </ul> <br/>Náplň práce:<ul> <li> ...
Grafton Recruitment s.r.o. Střížkov, Praha Plný úvazek
dnes
Vedlejší příjem při zaměstnání vedený z domova. 8-12 tis./měsíc.
Zavedená, obchodně poradenská firma nabízí: vedlejší činnost 2–3 hod. denně. Příjem 8–12 tis. využití počítače a internetu práce je vedena z velké části z domova uplatnění pro muže i ženy plné zaškolení na dano ...
Martin Diviš Česká republika Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Brigády
včera
Asistent/ka pro řízení zakázek a zajišťování podpory exportního o...
• - zpracování zakázek • - komunikace se stávajícími klienty • - vedení agendy obchodních případů • - vedení podpůrných agend
Kariéra spol. s r.o. Praha 6 Plný úvazek
včera
ASISTENT/KA VEDOUCÍHO DIVIZE S AJ (30.000 - 40.000,- Kč)
Máte výborné organizační schopnosti a umíte pracovat samostatně? Máte výbornou angličtinu, kterou jste schopni využít při komunikaci se zahraničním managementem, psaní zápisů z porad či přípravě podkladů k prezentacím? Pak je ...
Advantage Consulting, s.r.o. okres Praha-východ, kraj Středočesk... Plný úvazek
včera
ASISTENTKA OBJEDNÁVEK PRAHA ZÁPAD (20.000 - 26.000,- Kč)
Jste komunikativní a flexibilní? Rádi pracujete s lidmi a hledáte novou pracovní výzvu? Máte zkušenosti v telekomunikaci nebo vyřizování objednávek? Rádi byste pracovali pro rozrůstající se společnost? Pak hledáme právě Vás!!! ...
Advantage Consulting, s.r.o. okres Praha-západ, kraj Středočeský Plný úvazek
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno