Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo ASISTENT/ KA top managementu s výbornou znalostí AJ

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou
Hrubý plat
40000 - 50000 Kč/měs

Popis pracovní nabídky

Ref. č.: 19–12–219070. Máte již několik let pracovních zkušeností na obdobné pozici v mezinárodní společnosti a máte „PERFECT ENGLISH“? Zajímají Vás finance a bankovnictví? Rádi byste pracovali v úspěšné finanční instituci, kde se člověk rozhodně nenudí? Cítíte se příjemně ve formálním oblečení, ale zároveň preferujete uvolněnou atmosféru?


Pokud hledáte neobvyklou příležitost ve společnosti, kde na sobě budete moci dále pracovat, denně využívat AJ a rozvíjet své dovednosti, zašlete nám svůj životopis v ČJ a AJ.


Vaší hlavní pracovní náplní bude:

  • mezinárodní, regionální a lokální podpora managementu společnosti
  • příprava a implementace „office policies“
  • analýza a monitorování interních procesů
  • účast na poradách managementu + následný přepis nahrávek z diktafonu v AJ
  • obchodní korespondence v češtině a angličtině
  • plánování schůzek a vedení diáře nadřízeného
  • rezervace letenek, hotelů, taxi
  • implementace globálních projektů na lokální podmínky
  • dohled a analýza finančních reportů
  • vedení agendy dobročinných projektů společnosti + plánování a vedení rozpočtu
  • organizování eventů
  • prezentace firemních hodnot a jejich implementace do týmu
  • ad- hoc činnosti


Lokalita: Praha centrum
Nástup: IHNED
Pracovní doba: 8– 17h / 9– 18h (+ ad hoc eventy, projekty)

Požadujeme

  • výborná znalost AJ slovem i písmem (přepisy z diktafonu v AJ)
  • min. SŠ vzdělání s maturitou
  • pracovní zkušenost z mezinárodní společnosti (finance a bankovnictví výhodou)
  • orientace v oblasti financí a bankovnictví
  • praxe min. 5 let v administrativě, kde velice záleželo na Vašem formálním vystupování
  • předešlá zkušenost s podporou vyššího managementu
  • psaní všemi deseti (přepisy porad z diktafonu v AJ)
  • MS Office- pokročilá znalost
  • organizační schopnosti, loajalita, diskrétnost
  • schopnost práce v časové tísni
  • zaměření na detail
  • pozitivní myšlení, samostatnost, schopnost určovat si priority

Nabízíme

  • nadstandardní platové ohodnocení
  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky
  • příspěvek na volnočasové aktivity
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • možnost home-office (výjimečné situace)
  • zázemí významné mezinárodní společnosti
  • moderní pracovní prostředí

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
PROJEKTOVÝ ASISTENT/ KA S AJ, 35 - 40 000Kč
Ref. č.: 19-12-232327. Máte pocit, že pozice ASISTENTA/ KY je vám "malá"? Máte již zkušenosti z asistentské pozice, kde jste měli možnost nahlédnout do projektové činnosti? Hovoříte plynule ANGLICKY a rádi byste cizí jazyk využív ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha 4 Plný úvazek
dnes
ASISTENT/KA NÁKUPČÍHO S NJ (23.000 - 28.000,- Kč)
Chcete se stát součástí týmu profesionálů v oblasti nákupu v nadnárodní společnosti s aktivním využitím německého jazyka? Jste komunikativní a zběhlí v administrativě? Pak je tato pozice určena právě Vám! Stabilní mezináro ...
Advantage Consulting, s.r.o. Praha 5 Plný úvazek
dnes
ASISTENTKA ŘEDITELE VÝROBY s AJ (32.000 - 35.000,- Kč)
Máte zkušenosti jako asistent/ka ředitele ideálně ve výrobní společnosti? Zároveň jste organizačně zdatní a ke vzniklým problémům se stavíte čelem? Nedělá Vám problém připravovat reporty a komunikovat v anglickém jazyce? Chtěli ...
Advantage Consulting, s.r.o. Středočeský kraj Plný úvazek
dnes
Asistentka jednatelů společnosti AJ nebo NJ
Aktivní podpora obchodních zástupců a jednatelů společnosti, příprava podkladů a fakturace, práce s interními systémy - Aconto, skladový a další, aktivní komunikace se zákazníky, zajišťování přeprav, administrace objednávek, vyřiz ...
JOBSYSTEM s.r.o. Praha 10, Uhříněves Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno