
Volné pracovní místo Asistent/-ka vedení mezinárodní společnosti (Praha východ – 10 min od metra Opatov)
Lokalita
Praha-Chodov, Praha-Horní Měcholupy, Praha-Háje, Říčany (okres Praha-východ), Benešov
a další
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Hrubá mzda
55 000 - 58 000 Kč / měsíc
Popis pracovní nabídky
Máte organizační talent, baví Vás práce v dynamickém prostředí a hledáte příležitost, kde plně využijete své jazykové a administrativní schopnosti? Chcete být pravou rukou vrcholového vedení a podílet se na chodu stabilní společnosti s dlouholetou tradicí?Do centrály významného potravinářského řetězce, který je symbolem kvality a čerstvosti na českém i evropském trhu, hledáme proaktivní a energickou osobnost na pozici Asistent/-ka vedení. Lokalita centrály společnosti – Praha východ v blízkosti Říčan, dostupné firemním autobusem od metra Opatov do 10 min.
Co na této pozici budete dělat:
Aktivní účast na kompletním chodu agendy představenstva společnosti (3 jednatelé)
- Organizace času, schůzek a služebních cest jednatelů společnosti
- Plánování a správa kalendářů členů představenstva
- Příprava schůzek, pořizování zápisů a sledování plnění úkolů
- Vedení záznamů a zajištění oběhu korespondence
- Administrativní podpora – příprava dokumentů, sumarizace dat, tvorba prezentací
- Komunikace s partnery, včetně komunikace v angličtině (2 jednatelé jsou cizinci)
- Zodpovědnost za chod sekretariátu – objednávání kancelářských potřeb a občerstvení
Požadujeme
- Zkušenost na obdobné pozici (podpora vedení, top managementu nebo seniorní administrativa)
- Plynulou znalost češtiny a velmi dobrou znalost angličtiny (slovem i písmem)
- Skvělé organizační schopnosti, schopnost samostatné práce
- Diskrétnost, profesionální vystupování a spolehlivost
- Proaktivní přístup, pečlivost a schopnost řešit úkoly s úsměvem
- Dobrou znalost MS Office, schopnost pracovat s Outlookem, tvořit a editovat prezentace v PowerPointu
Nabízíme
- Práci ve stabilní a úspěšné společnosti s dlouholetou tradicí
- Rozmanitou a odpovědnou práci v blízkosti vrcholového vedení firmy
- Každodenní využití angličtiny
- Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
- Odpovídající finanční ohodnocení a zajímavé zaměstnanecké benefity (zvýhodněné stravování ve firmě, Multisport karta, Benefit karta, 5 týdnů dovolené, možnost využívat HO, atd.)
Práce z domova
Nabízíme možnost Příležitostně z domova.Máte zájem o nabídku Asistent/-ka vedení mezinárodní společnosti (Praha východ – 10 min od metra Opatov)?
Vaše odpověď přijde správné osobě:
Mgr. Lucie Dujardin-Bazier z ASPIRA Recruitment s.r.o.
Aktualizováno včera
Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail
Podobné nabídky
Zařazeno v oborech:
Pozice:
Může se Vám hodit: