Volné pracovní místo  Asistent/-ka vedení mezinárodní společnosti (Praha východ – 10 min od metra Opatov)

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Hrubá mzda 55 000 - 58 000 Kč / měsíc
Odpovědět na nabídku

Popis pracovní nabídky

Máte organizační talent, baví Vás práce v dynamickém prostředí a hledáte příležitost, kde plně využijete své jazykové a administrativní schopnosti? Chcete být pravou rukou vrcholového vedení a podílet se na chodu stabilní společnosti s dlouholetou tradicí?

Do centrály významného potravinářského řetězce, který je symbolem kvality a čerstvosti na českém i evropském trhu, hledáme proaktivní a energickou osobnost na pozici Asistent/-ka vedení. Lokalita centrály společnosti – Praha východ v blízkosti Říčan, dostupné firemním autobusem od metra Opatov do 10 min.

Co na této pozici budete dělat:
Aktivní účast na kompletním chodu agendy představenstva společnosti (3 jednatelé)

  • Organizace času, schůzek a služebních cest jednatelů společnosti
  • Plánování a správa kalendářů členů představenstva
  • Příprava schůzek, pořizování zápisů a sledování plnění úkolů
  • Vedení záznamů a zajištění oběhu korespondence
  • Administrativní podpora – příprava dokumentů, sumarizace dat, tvorba prezentací
  • Komunikace s partnery, včetně komunikace v angličtině (2 jednatelé jsou cizinci)
  • Zodpovědnost za chod sekretariátu – objednávání kancelářských potřeb a občerstvení

Požadujeme

  • Zkušenost na obdobné pozici (podpora vedení, top managementu nebo seniorní administrativa)
  • Plynulou znalost češtiny a velmi dobrou znalost angličtiny (slovem i písmem)
  • Skvělé organizační schopnosti, schopnost samostatné práce
  • Diskrétnost, profesionální vystupování a spolehlivost
  • Proaktivní přístup, pečlivost a schopnost řešit úkoly s úsměvem
  • Dobrou znalost MS Office, schopnost pracovat s Outlookem, tvořit a editovat prezentace v PowerPointu

Nabízíme

  • Práci ve stabilní a úspěšné společnosti s dlouholetou tradicí
  • Rozmanitou a odpovědnou práci v blízkosti vrcholového vedení firmy
  • Každodenní využití angličtiny
  • Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
  • Odpovídající finanční ohodnocení a zajímavé zaměstnanecké benefity (zvýhodněné stravování ve firmě, Multisport karta, Benefit karta, 5 týdnů dovolené, možnost využívat HO, atd.)

Práce z domova

Nabízíme možnost Příležitostně z domova.

Máte zájem o nabídku Asistent/-ka vedení mezinárodní společnosti (Praha východ – 10 min od metra Opatov)?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Mgr. Lucie Dujardin-Bazier z ASPIRA Recruitment s.r.o.

Aktualizováno včera

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku Asistent/-ka vedení mezinárodní společnosti (Praha východ – 10 min od metra Opatov)

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět