Volné pracovní místo  Asistent provozního ředitele/Back Office specialista

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské
Hrubá mzda 40 000 - 43 000 Kč / měsíc
Odpovědět na nabídku

Popis pracovní nabídky

Pro našeho klienta, který se zabývá prodejem elektronických součástek a stavebních prvků pro elektroniku hledáme posilu do týmu na pozici Asistent provozního ředitele/Back Office specialista. Jedná se o ryze český podnik, mezi jehož přední dodavatele patří společnosti jak z Evropy, tak Asie i Ameriky.

Náplň práce:

  • Spolupráce s obchodním, logistickým a technickým oddělením
  • Přijímání telefonických hovorů s dodavateli, vyřizování obchodní korespondence
  • Práce se sortimentem – od pomoci s výběrem po tvorbu cenové nabídky
  • Běžné administrativní úkony
  • Péče o hladký chod kanceláře, aby vše fungovalo a všeho bylo dostatek
  • Pracovní doba: Po – Pá 7:00 – 15:30 (možnost flexibilní úpravy)

Očekáváme:


  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni slovem i písmem
  • Uživatelská znalost MS Office
  • Základní znalost slaboproudé elektrotechniky – absolvované studium v oboru výhodou
  • Orientace v oboru elektronických součástek vítána
  • Umění komunikace s lidmi (základní manažerské schopnosti)
  • Dobré organizační vlastnosti
  • Samostatnost, pečlivost, spolehlivost
  • Řidičský průkaz sk. B

Nabízíme:


  • Nástupní mzda po zkušební době 40 000 – 43 000 Kč s možností dalšího navýšení
  • 5 týdnů dovolené
  • Práce na HPP, plný úvazek
  • Příspěvek na stravu formou stravenkového paušálu
  • Možnost flexibilní pracovní doby
  • Po zaškolení možnost částečného homeoffice
  • Odborný růst – školení, jazykové kurzy, zahraniční služební cesty
  • Možnost příspěvku na důchod (DIP nebo penzijní připojištění) či životní pojištění
  • Zázemí firmy s dlouholetou tradicí
  • Firemní akce
  • Zázemí společnosti v lokalitě České Meziříčí

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.


Benefity

  • Příspěvek na penzijní/životní připojištění
  • Flexibilní začátek/konec pracovní doby
  • Stravenky/příspěvek na stravování
  • Dovolená 5 týdnů
  • Vzdělávací kurzy, školení
  • Možnost občasné práce z domova
  • Firemní akce

Požadujeme

Angličtina - Středně pokročilá

Práce z domova

Nabízíme možnost Částečně z domova.

Máte zájem o nabídku Asistent provozního ředitele/Back Office specialista?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Předvýběr Personalista z PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Aktivní inzerát, stále vás hledají.

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku Asistent provozního ředitele/Back Office specialista

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět