O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
Pro našeho klienta, předního dodavatele řešení a služeb v oblasti informačních technologií, hledáme vhodné kandidáty na pozici:ASISTENT TÝMU PROJEKTOVÝCH MANAŽERŮ
Náplň práce:
- podpora řízení a realizace projektů společnosti
- zajišťování organizační a administrativní podpory projektů
- spolupráce při realizaci jednotlivých projektů
- kontrola kvality a naplňování stanovených požadavků
- práce s technickou dokumentací
Požadujeme
Požadujeme:- velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
- proaktivní přístup k řešení problémů
- dobrá komunikativní znalost AJ podmínkou, znalost NJ nebo RJ je výhodou
- ochota cestovat (v rámci ČR i do zahraničí)
- ŘP sk. B (aktivní řidič)
- dobrá znalost práce s MS Office (znalost práce s MS Project a MS SharePoint výhodou)
- samostatnost a zároveň schopnost pracovat v týmu
- zkušenosti s projektovým řízením výhodou
Nabízíme
Nabízíme:- Zázemí a perspektivu silné mezinárodní společnosti
- Jedinečnou příležitost pracovat na zajímavých a náročných projektech jak v rámci České republiky, tak v zahraničí
- Motivující finanční ohodnocení a nadstandardní zázemí k práci
- Podporu dalšího profesního a osobního rozvoje - vzdělávání, trénink, certifikace
- Pestrou paletu zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, notebook, mobil, penzijní připojištění, a další bonusy)