O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- vedení recepce (příjem telefonátů, vyřizování vzkazů, vítání návštěv, vyřizování e-mailů a příchozí/odchozí pošty, rezervace zasedacích místností)
- komunikace s příchozími uchazeči o zaměstnání (poskytování informací o naší personální agentuře, volných pracovních pozicích, registrace zájemců o práci)
- práce s firemních SW (přepisování životopisů do databáze, tvorba statistik, aktualizace databáze)
- jednání s dodavateli (objednávání kancelářských potřeb, občerstvení, vizitek, ubytování, atd.)
- řešení běžných provozních záležitostí pobočky (komunikace se správcem budovy, řešení vzniklých závad)
- administrativní podpora celého týmu konzultantů a vedení společnosti (scanování, kopírování, tvorba reportů, prezentací, překlady z/do anglického jazyka)
Požadujeme
- minimálně SŠ vzdělání podmínkou, preferujeme studenty/-ky VŠ
- praxe na asistentské či recepční pozici v mezinárodní společnosti PODMÍNKOU
- velmi dobrou znalost anglického jazyka – každodenní využití (komunikace s vedením společnosti, uchazeči o práci, přepojování hovorů, vítání návštěv, práce s textem)
- výbornou znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, Powerpoint podmínkou)
- možnost pracovat každý den od pondělí do pátku
- nástup IHNED!
- komunikační dovednosti, empatický přístup k lidem, příjemné vystupování
- zájem o oblast HR výhodou
Nabízíme
- možnost získat praxi ve významné mezinárodní společnosti v oblasti personálních služeb
- stabilní a dlouhodobou spolupráci (požadujeme)
- každodenní využití anglického jazyka
- hrubá hodinová mzda 100Kč/hod
- místo pracoviště v blízkosti metra Anděl
- příjemné pracovní prostředí, mladý kolektiv