Volné pracovní místo  ASISTENTKA / RECEPČNÍ

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

Jsme součástí skupiny NetBrokers Holding, která spojuje technologické experty a profesionály.
Snižujeme finanční a časové náklady našich klientů prostřednictvím unikátní nabídky informací, produktů a cen. Holding je vlastníkem srovnávačů energií a telekomunikačních tarifů Tarifomat.cz, CenyEnergie.cz, ProfiSMS a afiliační sítě eSpolupráce.cz. Na Slovensku vlastní největší srovnávač online pojištění Superpoistenie.sk! Nechme promluvit čísla. Naše služby využívá přes 3 miliony uživatelů, kteří nakupují přes naše weby. Tým specialistů ročně provede přes 1,5 milionu hovorů. Uzavřeli jsme přes 600 tisíc smluv.

Společnost ePojisteni.cz, působící na českém trhu od roku 2008, sídlí v moderních kancelářských prostorech v Karlíně. Jsme zaměřeni na online nabídku spolehlivých a kvalitních pojišťovacích produktů. Poskytujeme svým klientům individuální přístup a maximální péči za minimální náklady.

Připoj se i Ty k našemu úspěšnému a efektivnímu týmu! Nyní hledáme kandidáta na pozici Asistentka / Recepční. Ze své pozice bude zaměstnanec zodpovědný především za činnosti spojené s provozem společnosti. Motivuje Tě příjemné pracovní prostředí, možnost vlastního rozvoje a zajímavé finanční ohodnocení? Pak nám neváhej zaslat životopis!

Náplň práce:

Technická podpora firem spadajících do skupiny ePojisteni.cz
Spolupráce na organizování firemních večírků a meetingů, příprava požadovaných podkladů
Zodpovědnost za asistentské práce (objednávky, reklamace, vedení firemní administrativy, péče o návštěvy atd.)
Administrativní úkony (kopírování, psaní dokumentů, rezervace zasedacích místností, atd.)
Kompletace pravidelných reportů a zodpovědnost za jejich včasné doručení určeným pracovníkům společnosti
Administrativní a organizační podpora vybraných oddělení společnosti
Zodpovědnost za příjem, evidence a zpracování korespondence
Zajištění technické podpory při organizaci pracovních meetingů, zajišťování pořádku ve společných prostorách, příprava snídaně atd.
Další úkoly spojené s administrativní činností

Požadujeme

Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
Praxe na pracovní pozici Asistentky min. 2 roky VÝHODOU, kratší zkušenost je ale PODMÍNKOU
Perfektní znalost ČJ - mluvená i psaná forma
Uživatelskou znalost práce s PC (Microsoft Office, zejména Excel)
Flexibilita a odolnost vůči stresu
Schopnost umět si stanovit priority, hledat optimální řešení, rozhodnost
Vyjednávací a organizační schopnosti
Příjemné a profesionální vystupování
Samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost

Nabízíme

Práci na hlavní pracovní poměr
Moderní pracoviště v centru Prahy
Příjemné pracovní prostředí v mladém kolektivu
Zaškolení, možnost dalšího vzdělávání (výuka AJ)
Firemní akce, benefity, občerstvení na pracovišti, plně hrazené neomezené volání aj.
Samostatnou a odpovědnou práci
Příležitost pracovat pro největší srovnávač pojištění v České republice
Nástupní termín: IHNED
 Zpět