Popis pracovní nabídky
- zajištění provozu recepce včetně administrativy
- vykonávání asistenčních prací dle požadavků
- evidence pošty a její zpracování
- komunikace s návštěvami, telefonická, emailová komunikace
- jednání a styk s orgány státní správy (ohlášení, zábor komunikací pro montáž)
- příprava podkladů pro účetní
Požadujeme
- zodpovědný a samostatný přístup k pracovním úkolům
- příjemné vystupování a vzhled
- dobré komunikační a organizační schopnosti
- spolehlivost a vstřícnost
- ochotu učit se novým věcem
- dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, ...), práce s internetem
- znalost AJ
Nabízíme
- jistotu stabilní firmy
- perspektivní zaměstnání v příjemném prostředí a kolektivu
- možnost osobní seberealizace
Jiná sdělení
Profil společnosti:Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je společnost vyrábějící světelnou reklamu se sídlem v Praze 10.
Místo práce: Praha 10
Termín nástupu: dle dohody
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze možnost "odpovědět".
Platnost inzerátu končí 25. 11. 2017. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.