Volné pracovní místo  ASISTENTKA – VEDENÍ ROZSÁHLÉ ADMINISTRATIVNÍ AGENDY – KOMUNIKACE S KLIENTY – LIBEREC

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.

Popis pracovní nabídky

Vaším hlavním úkolem bude vedení rozsáhlé agendy, denní práce na PC, administrativní podpora menšího pracovního týmu, zajišťování chodu kanceláře po administrativní stránce.
Dále budete zajišťovat chod recepce, jednat s klienty a vykonávat další úkoly vyplývající z dané pozice.

Požadujeme

  • SŠ vzdělání
  • znalost práce na PC
  • ochotu plnit zadané úkoly
  • příjemné vystupování
  • schopnost a ochotu učit se novým věcem
  • výborné komunikační a organizační schopnosti
  • zodpovědnost
  • pečlivost

Nabízíme

  • zaměstnání ve stabilní společnosti
  • platové ohodnocení podle zkušeností s chopností
  • příjemné pracovní prostředí, příjemný kolektiv, práce v centru města

Jiná sdělení

V případě zájmu použijte volbu "odpovědět".
 Zpět