O firmě

Stimul je personálně poradenská společnost poskytující komplexní služby v oblasti zprostředkování práce, personálního poradenství a vzdělávání.

Popis pracovní nabídky

Společnost, která připravuje a realizuje projekty zaměřené na sdílenou energetiku, úspory elektrické energie a FTV elektrárny, hledá šikovnou kolegyni/kolegu pro administrativní podporu chodu firmy a připravovaných projektů. Obsazujeme pracovní pozici:

ASISTENTKA - administrativní podpora projektů, různorodá práce

Budete mít na starosti administrativu spojenou s přípravou a realizací projektů zaměřených na obnovitelné zdroje energie a chodem malé firmy včetně organizačních a komunikačních úkolů.

Konkrétně:

vedení potřebných projektových a dalších evidencí
plánování a kontrola termínů pro schůzky, jednání, úkoly, akce apod.
korespondence, založení a vedení archivu smluv
příprava podkladů pro účetní zpracování
zpracování přehledů a tabulek, kompletace podkladů pro jednání
organizační úkoly

Požadujeme

VŠ/SŠ obchodního nebo ekonomického směru
zkušenost z administrativy vítaná
dobrá úroveň vystupování a komunikace
znalost práce v MS Office - Word, Excel, PowerPoint
angličtina vítaná

Nabízíme

práce v centru Prahy
krásné prostředí a příjemní kolegové
bohatý výběr benefitů
týden dovolené navíc
 Zpět