Popis pracovní nabídky
- příprava podkladů, formálních dokumentů pro nadřízeného zaměstnance,
- příprava podkladů pro jednání, porady apod.
- zpracování zpráv z jednání, porad apod.
- komunikace s obchodními partnery,
- vyřizování obchodní korespondence
- správa došlé a odeslané pošty
- péče o návštěvy
- vedení diáře nadřízeného zaměstnance,
- tvorba reportů, statistik, prezentací,
- archivace dokumentů,
- vykonávání dílčích administrativních prací, obsluha kancelářské techniky, zajišťování chodu kanceláře
- připravuje reporty a podklady pro vedení společnosti a management
Požadujeme
Minimálně SŠ s maturitouAJ na komunikační úrovni (slovem i písmem)
Nabízíme
příjemný kolektivčasová flexibilita
Vhodné pro
Absolventy.Jiná sdělení
nástup co nejdříveMáte zájem o nabídku asistentka, backoffice ?
Vaše odpověď přijde správné osobě:
Petr Bláha z EASYFLYERS Logistics CZ s.r.o.
Aktivní inzerát, stále vás hledají.
Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail
Podobné nabídky
Zařazeno v oborech: