Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Asistentka
Lokalita:
Brno-město, Brno-venkov
Může se Vám hodit:
Asistentka Brno-město, Asistentka Brno-venkov

Volné pracovní místo ASISTENTKA EXPORTU, ref.č. IV - ref. č. 162

aktivní
APROFES,s.r.o.

APROFES, s.r.o. byla založena před 20lety. Své služby poskytuje klientům na celém území ČR a Slovenska.

Disponujeme výhradně týmem odborníků, kteří jsou specializováni na personální problematiku a personální psychologii. Stoprocentně tedy ručíme za kvalitu své práce.

APROFES, s.r.o. nabízí komplexní profesionální služby z oblasti lidských zdrojů – personálního poradenství:
 

  • vyhledávání a výběry kvalifikovaných pracovníků na základě požadavků klienta 
  • cílený výběr – head hunting
  • zprostředkování práce
  • psychologické analýzy osobnosti
  • personální audity
  • výcvikové programy, vzdělávací semináře
  • psychologické a personální poradenství
  • dopravně-psychologické vyšetření
Místo pracoviště
Brno
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

Pro našeho klienta, významnou výrobní a obchodní společnost, se zaměřením na sanitu a koupelnové doplňky hledáme do exportního týmu výkonnou a samostatnou pracovnici

Vaším úkolem bude:

  • denní komunikace s mateřskou firmou v zahraničí
  • zajišťování nabídek a řešení poptávek od zákazníků
  • koordinace zakázek mezi logistikou a výrobou
  • zajišťování dopravy z/do zahraničí
  • řešení záležitostí cel a dovozů
  • zadávání nových zakázek do vnitrofiremního systému
  • koordinace zakázky mezi zákazníkem, výrobou a expedicí
  • příprava podkladů pro fakturaci a fakturace zakázek


Nástup: možný ihned
Pracoviště: Brno

Požadujeme

  • aktivní znalost anglického jazyka slovem i písmem, další jazyk (RJ, AJ) je velkou výhodou a upřednostňujícím faktorem v rámci výběrového řízení. 
  • praxe v obchodním oddělení či exportu je podmínkou
  • zkušenosti v logistice, cla, dovoz je nutností
  • výborná praxe v MS EXCEL, WORD
  • akční a dynamická osobnost, samostatná, s výbornými organizačními předpoklady a kvalitním logickým myšlením
  • u kandidátky předpokládáme jako samozřejmost praxi v obchodní administrativě a především zdravé selské uvažování a flexibilitu
  • preferujeme zkušenou pracovnici, která má ráda akční a dynamickou práci v exportním týmu profesionálů

Nabízíme

  • zázemí ekonomicky stabilní firmy s dlouholetou tradicí na trhu
  • možnost osobního rozvoje
  • balíček bohatých vnitrofiremních benefitů
  • kolektiv loajálních a spolupracujících kolegů v exportním týmu

Jiná sdělení

Děkujeme za Váš zájem o tuto pozici. Pokud Vás v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu nebudeme kontaktovat, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašich osobních materiálů do společnosti APROFES, s.r.o. dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů.

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kulaviaková celá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domova nebo Vaší kan...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Francová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativně technická podpora obchodního oddělení s AJ
administrativa podpora obchodu
SPINWARE s.r.o. Šlapanice, Brno Plný úvazek, Zkrácený úvazek
dnes
Asistent/ka prodeje a fakturant/ka
Podpora obchodních zástupců a manažerů Příprava nabídek Aktualizace databáze zákazníků Zpracovávání reportů pro vedení společnosti Fakturace Správa vozového parku Provádění inventur
týden
ASISTENTKA ŘEDITELE (20.000 - 30.000,- Kč)
Jsi zodpovědná, organizačně schopná osoba se smyslem pro pořádek? Máš reprezentativní vystupování, zkušenosti v administrativě a aktivní přístup k práci pro Tebe není překážkou? Pak jsi to právě TY, koho hledáme! Významná deve ...
Advantage Consulting, s.r.o. Brno-město Plný úvazek
týden
Sekretářka ředitele
Vedení studijního oddělení, administrativa.
JOBSYSTEM s.r.o. Brno - střed Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno