Volné pracovní místo ASISTENT/KA FINANČNÍHO ODDĚLENÍ (DLOUHODOBÝ 1/2 ÚVAZEK)

aktivní
ADECCO spol.s r.o.

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb. 


Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Zkrácený úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

Pro našeho velmi významného klienta, velkou významnou mezinárodní společnost, hledáme exkluzivně na poloviční úvazek (4 hodiny denně) finančního/ní asistenta/tku, který/á bude úzce spolupracovat se zahraniční centrálou v Maďarsku a podporovat finanční a účetní oddělení. Hledáte-li stabilní dlouhodobou, zajímavou práci na částečný úvazek s denním využíváním anglického jazyka, dejte mi o sobě vědět ještě dnes!

ASISTENTKA FINANČNÍHO ODDĚLENÍ (DLOUHODOBÝ 1/2 ÚVAZEK)
 

  • Poskytování administrativní podpory managementu společnosti 
  • Zajišťování komlexní finančně-administrativní podpory, mj. Údržby a starosti o archivaci dokumentů – přeposílání a skenování dokumentů 
  • Zpracování přijatých faktur a související dokumentace
  • Sběr a správa výkazů výdajů
  • Komunikace a kontrola průběhu řízení s českými úřady 
  • Administrativní úkony související se mzdovou agendou (zpracování docházek, skenování apod.)
  • Pravidelný reporting nadřízeným v Maďarsku
  • Zajištění plynulého předávání informací mezi maďarskou a pražskou kanceláří

Požadujeme

  • Min. Sš vzdělání (ideálně obchodního, admin. či finančního směru) 
  • Alespoň 2 roky pracovních zkušeností na pozici finanční, obchodní asistentky či obdobné 
  • Komunikativní znalost anglického jazyka nutností (každodenní komunikace se zahraniční centrálou, zejména v písemné podobě) 
  • Alespoň základní znalost maďarského jazyka výhodou (nikoliv podmínkou)
  • Uživatelská znalost programů excel, word a outlook 
  • Multitasking
  • Týmový duch a schopnost pracovat v týmu
  • Proaktivní přístup k práci

Nabízíme

  • Dlouhodobou spolupráci na částečný úvazek (4 hodiny denně)
  • Pracovní dobu v dopoledních hodinách 9:00–13:00 nebo 10:00–14:00 od pondělí do pátku
  • Zajímavou různorodou práci pro významnou mezinárodní společnost působící v lukrativním odvětví
  • Aktivní využívání anglického jazyka na denní bázi
  • Smlouvu na dobu neurčitou
  • Možnost nástupu dle domluvy

Jiná sdělení

Zaujala Vás tato pracovní pozice? Zašlete mi svůj životopis v české a anglické verzi, nebo odpovědí na tento inzerát.

Pokud Vás nebudu do 3 týdnů od zaslání životopisu kontaktovat, berte to prosím tak, že byla dána přednost jiným kandidátům, kteří lépe vyhovují daným požadavkům a očekáváním společnosti. Předem děkuji za pochopení.

Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání.

Podobné nabídky práce

Product Coordinator
- Inserting and updating the data received from education providers (from Australia, NZ, Canada, USA, EU) - Researching, collecting and analysing information related to internatio ...
iPlanet s.r.o. Pštrossova 220/29, Praha Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE
Hledáte práci..... .....kde nebudete sedět celý den za stolem? Přední česká logistická společnost HOPI působí kromě České republiky na území dalších čtyřech států Evropské unie. ...
HOPI s.r.o. Jažlovice, Říčany u Prahy Plný úvazek, Brigády
týden
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Koordinátor/ka auto asistence
JAK VYPADÁ PRÁCE U NÁS? • Na našem moderním dispečinku přijímáme tísňová volání klientů a naším úkolem je, jim pomoci. • Pomáháme motoristům, zajišťujeme opravy na místě nehody ...
GLOBAL ASSISTANCE a.s. Dopraváků 749/3, 184 00 Praha 8 Plný úvazek, Zkrácený úvazek
aktivní
Zpracovatel studijních podkladů
Chcete se stále zdokonalovat a kvalifikovat ve svém vystudovaném oboru? Preferujete práci z domu, jste zodpovědní, precizní a dodržování termínů Vám nedělá problém? V tom případě n ...
Ellmer s.r.o. Praha, Jihočeský kraj, Jihomoravský... Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
aktivní
Konzultantka / konzultant pro firemní zákazníky a partnery - vhod...
- příjem a výdej servisních zakázek v administrativním systému - sledování termínů, - objednávky a příjem náhradních dílů, - rozsáhlejší využívání kancelářských aplikací.
JOBSYSTEM s.r.o. Praha, okres Hlavní město Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno