O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- korespondence s vedením společnosti a obchodními partnery (zákazníci, dodavatelé, banky, úřady, …)
- vytváření protokolů, tabulek, dopisů
- překlady nejrůznějšího charakteru
- asistentská činnost a podpora finančního ředitele
Požadujeme
- SŠ/VŠ vzdělání nejlépe ekonomického zaměření
- velmi dobrá znalost německého jazyka PODMÍNKOU (každodenní komunikace)
- výborná znalost práce na PC (MS Office)
- organizační schopnosti, kultivovaný osobní i písemný projev
- ŘP sk. B
- flexibilita, zvládání různorodých požadavků najednou
- organizace, zaměření na detail a pořádek
- dodržení a hlídání termínů
- samostatnost a pečlivost
- organizační schopnosti, flexibilita, komunikativnost
Nabízíme
- práci v mezinárodní firmě výrobního charakteru využívající moderní technologie
- zajímavou a různorodou pracovní náplň s možností seberealizace
- podporu kariérového růstu a možnost dalšího vzdělávání
- zaměstnanecké výhody (např. firemní jazykové kurzy, další odborné vzdělávání v rámci interních firemních programů, stravování, penzijní připojištění, zaměstnanecké akce a další)
- příjemné pracovní prostředí
- motivující mzdové ohodnocení
- nástup ihned
- místo výkonu práce: Mělník