Volné pracovní místo  Asistentka finančního ředitele s NJ a AJ

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.

Popis pracovní nabídky

  • korespondence s vedením společnosti a obchodními partnery (zákazníci, dodavatelé, banky, úřady, …)
  • vytváření protokolů, tabulek, dopisů
  • překlady nejrůznějšího charakteru
  • asistentská činnost a podpora finančního ředitele

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání nejlépe ekonomického zaměření
  • velmi dobrá znalost německého jazyka PODMÍNKOU (každodenní komunikace)
Komunikativní znalost AJ
  • výborná znalost práce na PC (MS Office)
  • organizační schopnosti, kultivovaný osobní i písemný projev
  • ŘP sk. B
  • flexibilita, zvládání různorodých požadavků najednou
  • organizace, zaměření na detail a pořádek
  • dodržení a hlídání termínů
  • samostatnost a pečlivost
  • organizační schopnosti, flexibilita, komunikativnost

Nabízíme

  • práci v mezinárodní firmě výrobního charakteru využívající moderní technologie
  • zajímavou a různorodou pracovní náplň s možností seberealizace
  • podporu kariérového růstu a možnost dalšího vzdělávání
  • zaměstnanecké výhody (např. firemní jazykové kurzy, další odborné vzdělávání v rámci interních firemních programů, stravování, penzijní připojištění, zaměstnanecké akce a další)
  • příjemné pracovní prostředí
  • motivující mzdové ohodnocení
  • nástup ihned
  • místo výkonu práce: Mělník

Vhodné pro

Absolventy.

Jiná sdělení

V případě zájmu použijte volbu "Odpověď na inzerát".
 Zpět