Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Asistentka
Lokalita:
Praha-západ
Může se Vám hodit:
Asistentka Praha-západ

Volné pracovní místo Asistent/ka generálního ředitele – Hostivice u Prahy

aktivní
SYNERGIE, s.r.o.
Místo pracoviště
Hostivice
Pracovní poměr
Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
Vzdělání
SŠ s maturitou
Hrubý plat
30000

Popis pracovní nabídky

  • vedení diáře a korespondence ředitele

  • organizace obchodních jednání, meetingů a firemních akcí

  • příprava prezentací a podkladů pro jednání

  • komunikace s ostatními odděleními

  • zastupování ředitele v době jeho nepřítomnosti

  • komunikace s centrálou v Holandsku

  • zpracovávání závěrečných zpráv, týdenní reporting

  • samostatné řešení svěřených úkolů a projektů

Požadujeme

  • VŠ, příp. SŠ vzdělání

  • předchozí praxi na obdobné pozici

  • AJ na výborné úrovni (obchodní korespondence v angličtině)

  • uživatelskou znalost práce na PC (MS Word, Excel, PowerPoint a Outlook)

  • výborné organizační a komunikační schopnosti, reprezentativní vystupování

  • vysokou míra samostatnosti, flexibilitu

  • spolehlivost, pečlivost a serióznost

  • řidičský průkaz sk. B

Nabízíme

  • zázemí významné mezinárodní společnosti

  • zajímavou a zodpovědnou práci

  • možnost využití angličtiny

  • motivující platové ohodnocení + zaměstnanecké benefity

  • perspektivu kariérního růstu v rámci společnosti

  • datum nástupu: IHNED

Jiná sdělení

Pozice je pro našeho klienta, přední mezinárodní společnost poskytující kancelářské služby pro firmy a státní správu, se sídlem v Hostivicích u Prahy (Praha – západ). 


V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
CASH ALLOCATION ADMINISTRATOR
Ref. č.: 13-19-232251. Do you look for experience in finance? Do you speak English fluently? Send us your CV!<br/> <br/>An international company operating in medical technologies is looking for a candidate for CASH ALLOCATION ADMI ...
Grafton Recruitment s.r.o. Prague Plný úvazek
dnes
Asistent / asistentka managementu – ekonom / ekonomka
Kompletní zajištění chodu kanceláře a recepce (jednání s klienty, zvedání telefonů, vyřizování vzkazů a došlé pošty apod.), asistentská podpora pro management společnosti, zpracování příslušné administrativní agendy, evidence, arc ...
JOBSYSTEM s.r.o. Praha a okolí Plný úvazek
dnes
Asistentka - administrativní podpora týmu právníků
- administrativní podpora týmu právníků - příprava a úprava dokumentů v MS Office - komunikace s klienty, úřady, soudy - příprava podkladů pro fakturaci
JOBSYSTEM s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
Odborný asistent / asistentka obchodního oddělení
• komunikace s tuzemským i zahraničním partnerem • vytváření objednávek • vytváření cenových nabídek • práce s databází odběratelů, dodavatelů
JOBSYSTEM s.r.o. Středočeský kraj Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno