O firmě
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.
Popis pracovní nabídky
- administrativní podpora generálního ředitele společnosti
- organizace kalendáře a pracovních cest
- komunikace s klienty, obchodními partnery a zahraničím v ČJ a AJ
- práce na PC, administrativní práce
- překlady a tlumočení z a do AJ
Požadujeme
- minimálně středoškolské vzdělání
- předchozí praxi na obdobné pozici podmínkou
- zkušenosti z oblasti obchodu/ekonomie výhodou
- AJ na dobré úrovni
- výborné komunikační a organizační vlastnosti
- samostatnost, cílevědomost, odpovědnost, flexibilitu
- znalost práce na PC na uživatelské úrovni
- ochota cestovat
- řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič)
Nabízíme
- zajímavou práci u stabilní a dynamické společnosti
- zajímavé finanční ohodnocení
- možnost dalšího odborného vzdělávání
- místo práce: Hradec Králové
- nástup IHNED
Těšíme se na spolupráci s Vámi.
Pokud se Vám neozveme do dvou týdnů, dali jsme přednost jiným uchazečům.