Volné pracovní místo  Asistentka generálního ředitele

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.

Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Popis pracovní nabídky

  • administrativní podpora generálního ředitele společnosti
  • organizace kalendáře a pracovních cest
  • komunikace s klienty, obchodními partnery a zahraničím v ČJ a AJ
  • práce na PC, administrativní práce
  • překlady a tlumočení z a do AJ

Požadujeme

  • minimálně středoškolské vzdělání
  • předchozí praxi na obdobné pozici podmínkou
  • zkušenosti z oblasti obchodu/ekonomie výhodou
  • AJ na dobré úrovni
  • výborné komunikační a organizační vlastnosti
  • samostatnost, cílevědomost, odpovědnost, flexibilitu
  • znalost práce na PC na uživatelské úrovni
  • ochota cestovat
  • řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič)

Nabízíme

  • zajímavou práci u stabilní a dynamické společnosti
  • zajímavé finanční ohodnocení
  • možnost dalšího odborného vzdělávání
  • místo práce: Hradec Králové
  • nástup IHNED
V případě zájmu zašlete Váš strukturovaný životopis pomocí volby "odpovědět".
Těšíme se na spolupráci s Vámi.
Pokud se Vám neozveme do dvou týdnů, dali jsme přednost jiným uchazečům.
 Zpět