Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Asistent/ka HR v Jenči, až 120Kč/hod.!

aktivní
ADECCO spol.s r.o.

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.

Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Místo pracoviště
Jeneč
Pracovní poměr
Brigády
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské

Popis pracovní nabídky

Chcete nabrat praxi v HR jako asistent a přitom mít odpoledne čas na své volnočasové aktivity? Zkuste to přes nás!
 

  • HR administrativa
  • Recruitment: inzerce, letáky, CVs, schůzky, reference, forms, administrativa)
  • Objednávky, pošta
  • Organizace meetingů
  • Organizace školení, admin
  • Archiv: zakládání, třídění, skartace
  • Kontrola databází – excel

Požadujeme

  • Znalost MS Office
  • Min. středoškolské vzdělání
  • AJ výhodou
  • Organizačně schopná osoba
  • Pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost
  • Zkušenosti s náborem a HR administrativou výhodou

Nabízíme

  • Dlouhodobá brigáda
  • Získání zkušeností v oboru HR
  • Pracovní doba pondělí – pátek dopoledne
  • Nástup IHNED
  • Až 120 Kč/hod.
  • Lokalita práce: Jeneč

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
TÝMOVÁ ASISTENTKA s AJ (30.000 - 35.000,- Kč)
Máte zkušenosti s prací Asistentky ředitele a celého obchodního týmu ideálně ve výrobní společnosti? Jste organizačně zdatní a zvládáte více věcí najednou? Nedělá Vám komunikovat v anglickém jazyce? Chtěli byste tyto Vaše přednos ...
Advantage Consulting, s.r.o. praha západ Plný úvazek
dnes
Referentka tanečních kurzů - 20 hodin týdně
PARTNER 4 JOB s.r.o. hledá pro svého významného klienta - společnost v oblasti tanečních kurzů, uchazeče / uchazečku na pozici REFERENTKA TANEČNÍCH KURZŮ - 20 hodin týdně Náplň práce: • Komunikace s klienty - zápis klientů do ku ...
PARTNER 4 JOB s.r.o. Praha Zkrácený úvazek, Brigády
dnes
Administrativní podpora na 2 měsíce, PART - time
Ref. č.: 13-12-232476. Hledáte administrativní práci ba plný úvazek na 2 měsíce? Máte angličtinu na komunikativní úrovni?<br/> <br/>Nyní se Vám otevírá skvělá příležitost získat zajímavou práci v dynamickém a profesionálním prostř ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno