Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Asistentka jednatele společnosti

aktivní
People Consulting s.r.o.

„Jsme personálně poradenská společnost, která se pro Vás bude snažit nalézt to nejlepší řešení, ať jste společností hledající nové zaměstnance, kolegy nebo sami hledáte možnost uplatnění svých zkušeností v novém zaměstnání.“

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

· Podpora jednateli společnosti

· Administrativa společnosti (korespondence, vkládání interních faktur do systému atd.)

· Výběrová řízení pro služby společnosti, nákup kancelářského materiálu

· Údržba autoparku (nákup vozidel, pojištění, opravy vozidel atd.)

· Zpracování agendy spojené s CCS kartami, GPS a mobilními telefony

· Evidence knihy jízd od zaměstnanců

· Správa budov a pronájem kanceláří vlastněných společností

· Pojištění majetku a osob atd.

Požadujeme

· Min. SŠ vzdělání

· Praxe min. 2 roky na obdobné pozici podmínkou (asistentka, operativa)

· Velmi dobrá znalost NJ (případně AJ)

· Dobrá znalost práce na PC (MS Office, internet)

· Dobré organizační a rozhodovací schopnosti

· Samostatné a logické uvažování

Nabízíme

· Velmi dobré finanční ohodnocení

· Portfolio zaměstnaneckých benefitů (příspěvek na stravování, týden firemního volna, odborné vzdělávání, mobilní telefon, po roce příspěvek na penzijní připojištění)

· Velice hezkou samostatnou kancelář

· Možnost dalšího profesního růstu v rámci společnosti

· Zaměstnání v dynamicky se rozvíjející společnosti

Jiná sdělení

Dobrý den,

děkujeme za zaslání Vašeho životopisu a velice si vážíme Vašeho zájmu o spolupráci s naší společností. Jestliže Váš profil bude odpovídat požadavkům našeho klienta, budeme Vás během příštích dnů kontaktovat ohledně domluvení termínu osobního pohovoru. Z důvodů velkého počtu zájemců o tuto pozici, Vám bohužel nejsme schopni osobně poděkovat. Proto Vám zasíláme automatickou odpověď, za kterou se velice omlouváme.
S pozdravem / Best regards / Mit freundlichen Grüssen


Jana Lžičařová
Office Manager


Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do společnosti People Consulting, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.
V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
ASISTENT KONTAKTNÍHO CENTRA, až 20 000 Kč/měs.
Ref. č.: 13-12-232188. Máte zkušenost s komunikací se zákazníky? Chcete být součástí týmu jedné z nejznámějších společností na trhu? Pak nám zašlete životopis a reagujte na pozici ASISTENT KONTAKTNÍHO CENTRA ještě dnes!<br/> <br/> ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha 9 Plný úvazek
dnes
CASH ALLOCATION ADMINISTRATOR
Ref. č.: 13-19-232251. Do you look for experience in finance? Do you speak English fluently? Send us your CV!<br/> <br/>An international company operating in medical technologies is looking for a candidate for CASH ALLOCATION ADMI ...
Grafton Recruitment s.r.o. Prague Plný úvazek
dnes
Asistent / asistentka managementu – ekonom / ekonomka
Kompletní zajištění chodu kanceláře a recepce (jednání s klienty, zvedání telefonů, vyřizování vzkazů a došlé pošty apod.), asistentská podpora pro management společnosti, zpracování příslušné administrativní agendy, evidence, arc ...
JOBSYSTEM s.r.o. Praha a okolí Plný úvazek
dnes
Asistentka - administrativní podpora týmu právníků
- administrativní podpora týmu právníků - příprava a úprava dokumentů v MS Office - komunikace s klienty, úřady, soudy - příprava podkladů pro fakturaci
JOBSYSTEM s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno