Volné pracovní místo ASISTENTKA JEDNATELE

týden
FENIX PERSONAL s.r.o.

Jsme personálně-poradenská agentura nabízející služby v oblasti náboru zaměstnanců a zprostředkování zaměstnání od roku 2012 v České republice. Poskytujeme služby na základě oprávnění „Povolení ke zprostředkování zaměstnání“ vydaného Ministerstvem práce a sociálních věcí České republiky.




ČEMU SE VĚNUJEME?

Za naší nabídkou služeb stojí více než 10 let zkušeností v oblasti náborů zaměstnanců a projektového řízení v oblasti HR. Vyhledáváme pracovníky jednorázově, spolupodílíme se na vytváření celých týmů nebo Vám kompletně personálně obsadíme novou firmu či pobočku. Služby v oblasti HR poskytujeme napříč všemi obory a pracovními pozicemi v rámci soukromého i veřejného sektoru. Nejvíc zkušeností máme právě s technickými obory, kam dosazujeme stovky zaměstnanců ročně.




JAKÉ SLUŽBY POSKYTUJEME?

NÁBOR ZAMĚSTNANCŮ/REC­RUITMENT – výběr a vyhledání kměnových zaměstnanců
PŘÍMÉ VYHLEDÁVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ/E­XECUTIVE SEARCH – metoda vhodná pro vyhledání TOP manažerů a specifických odborných pozic
PSYCHOLOGICKÁ DIAGNOSTIKA A PORADENSTVÍ pro pracovní účely

Místo pracoviště
Brno, okres Brno-město
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr
Místo výkonu práce: Brno – město
Termín nástupu: dohodou – výpovědní doba není překážkou
Finanční ohodnocení: dle Vašich zkušeností

SKVĚLÝ ŠÉF?
VÝBORNÝ KOLEKTIV?
FÉROVÉ JEDNÁNÍ?
RŮZNORODÁ A ZAJÍMÁVÁ PRÁCOVNÍ NÁPLŇ?
TO NENÍ SEN, ALE NAŠE PRACOVNÍ NABÍDKA PRO VÁS!

Česká společnost s dlouholetou působností na trhu v automobilovém průmyslu hledá kandidátku na pozici ASISTENTKA JEDNATELE.

JAKÉ AKTIVITY BUDETE VYKONÁVAT?

zajišťovat denní chod kanceláře jednatele společnosti
evidovat příchozí a odchozí firemní poštu a spravovat firemní emaily
působit jako administrativní podpora a spolupracovat s ostatními členy vedení společnosti
organizovat schůzky/jednání, plánovat čas a vést diář jednatele
kompletovat, evidovat a zakládat obchodní smlouvy
zajišťovat a organizovat služební cesty pro vedení společnosti (hotely, letenky) a jejich následné vyúčtování
organizovat firemní akce (připravovat porady, školení, konference, veletrhy a eventy)
účastnit se firemních porad a zpracovávat zápisky z těchto porad
aktuálně řešit úkoly dle požadavků jednatele a samostatně určovat priority
dohlížet na zásoby kancelářských potřeb a firemního občerstvení

Požadujeme

CO OČEKÁVÁME OD VHODNÉHO UCHAZEČE O TUTO PRÁCI?

SŠ vzdělání
zkušenosti v oblasti administrativy – výhodou
uživatelská znalost PC a MS Office na pokročilé úrovni (Excel, Word, Outlook)
znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni min. B1 – budete běžně využívat mluvenou i psanou formu se zákazníky a dodavateli
řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič – budete nepravidelně vyjíždět za účelem organizace různých akcí
výborné komunikační a organizační dovednosti

Nabízíme

CO MŮŽETE VY OČEKÁVAT OD ZAMĚSTNAVATELE ZA DOBŘE ODVEDENOU PRÁCI?

perspektivní zaměstnání ve středně velké ryze české společnosti, která je na trhu více než 16 roků
příjemné pracovní prostředí – jedná se o práci převážně v kanceláři
motivační mzdové ohodnocení
notebook a mobilní telefon
stravenky v hodnotě 80 Kč
20 dnů dovolené + 2 dny sick day
možnost odborného růstu – školení
kurzy anglického jazyka
občerstvení na pracovišti, můžete si udělat výbornou kávu nebo čaj
zastávka MHD je pět minut od pracoviště
možnost využití firemního stravování

Odpovězte na tuto nabídku

Komu Bc. Tereza Nechvílová, BA (Hons) (FENIX PERSONAL s.r.o.)
Vyplňte vaše jméno a příjmení včetně háčků a čárek. První písmeno je velkým např. Novák, Sedláková
Vyplňte své telefonní číslo např. +420 777 666 444. Číslo si po sobě zkontrolujte, je velmi důležité.
Vyplňte váš celý e-mail např. jan.novak@seznam.cz. E-mail si po sobě pečlivě zkontrolujte. Je velmi důležitý.
Průvodní dopis slouží k oslovení zaměstnavatele. Uveďte zde, jaké dokumenty přikládáte. Text můžete využít i místo motivačního dopisu, kde uvedete, proč Vás nabídka práce zaujala, jaké máte s danou pozicí zkušenosti atd.
Při zatrhnutí se k Vaší odpovědi přiloží Váš životopis z Životopisy.cz.
Přiložit životopis z Životopisy.cz:
Heslo pro přihlášení k Vašemu účtu na Životopisy.cz.

Zapomněl jsem heslo

Životopis automaticky připojíme k odpovědi.

Souhlas se zpracováním údajů

Kliknutím na tlačítko "ODESLAT ODPOVĚĎ" souhlasím se zpracováním a uchováním veškerých mých osobních údajů, které poskytuji prostřednictvím internetové služby spravované společností RB recruitment, s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu s rozhodnutím Komise EU ze dne 15. června 2001 a zákonem 101/2000 Sb.

Tyto údaje poskytuji společnosti FENIX PERSONAL s.r.o. výhradně za účelem zprostředkování zaměstnání a to na dobu výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok od jejich zaslání. Kdykoli budete moci požádat společnost FENIX PERSONAL s.r.o. o smazání nebo o opravu osobních údajů.

Podobné nabídky práce

ASISTENTKA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ
Administrativní práce Evidence skladového hospodářství, fakturace Zpracování poptávek, nabídek, objednávek
W.H.MÜLLER, s.r.o. Pražákova 39, Brno 619 00 Plný úvazek
aktivní
BACK OFFICE S FINŠTINOU NEBO ŠVÉDŠTINOU - VHODNÉ PRO ABSOLVENTY
Co je náplní práce? Vaším hlavním úkolem bude každodenní administrativní podpora oddělení obchodu a logistiky ve Finsku/Švédsku Budete zpracovávat objednávky na náhradní díly od zákazníků Objednávku zadáte do systému a předáte in ...
FENIX PERSONAL s.r.o. čtvrť Brno-Slatina, Brno Plný úvazek
dnes
ZÁPIS ODBĚRNÝCH MÍST-Brno
Náplní práce je zápis odběrných míst elektřiny a plynu, práce s daty a interním systémem.
COMFORT ENERGY Prodej s.r.o. Brno - město Plný úvazek
dnes
Kurýr/ka balíkových zásilek
Jsme jednou z největších firem v České republice. Každý z našich zaměstnanců nám pomáhá zlepšovat služby tak, abychom i nadále patřili mezi špičku v oboru.
COMFORT ENERGY Prodej s.r.o. Brno,Karlovy Vary,Hradec Králové,Ji... Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL
dnes
VEDOUCÍ TÝMU – ADMINISTRATIVA (30.000 - 37.000,- Kč)
Máte přehled o všem, co se děje ve Vaší kanceláři? Máte zkušenost s vedením lidí a chápete svojí roli tak, že Vy jste v práci pro své podřízené, a ne oni pro Vás? Pak jste právě ta, kterou hledáme! Česká pobočka významné mezi ...
Advantage Consulting, s.r.o. Jihomoravský kraj, Česko Plný úvazek
týden
ADMINISTRATIVNÍ PODPORA ÚKLIDOVÉ FIRMY
Zkrácený úvazek 5-6 hodin denně Místo výkonu práce: Brno Datum nástupu: Ihned nebo dle dohody Pracovní doba: 8:30-15:00 nebo dle dohody Máte zkušenosti z oblasti administrativy a hledáte práci na zkrácený pracovní úvazek? Česká s ...
FENIX PERSONAL s.r.o. Brno, okres Brno-město Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno