Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Administrativní pracovník, Asistentka
Lokalita:
Cheb
Může se Vám hodit:
Administrativní pracovník Cheb, Asistentka Cheb

Volné pracovní místo Asistentka jednatele

aktivní
ADECCO spol.s r.o.

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.

Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Místo pracoviště
Skalná u Chebu
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

  • podpora německého vedení – správa, reporting, plánování
  • samostatné plnění zadaných úkolů
  • administrativní činnost
  • komunikace s dodavateli, zákazníky, dopravci a mateřskou společností

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • 3 roky praxe v oblasti administrativy, nebo na obdobné pozici 
  • NJ na velmi dobré úrovni
  • dobrá znalost práce s PC
  • samostatnost, pečlivost, komunikační a organizační schopnosti

Nabízíme

  • práce v nově vzniklém závodu
  • zázemí mezinárodní společnosti
  • dobré platové ohodnocení
  • firemní benefity
  • místo výkonu Skalná u Chebu

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
HR ADMINISTRATOR WITH ENGLISH AND POL/DUTCH/FR/GER
Ref. č.: 13-12-231658. Would you like to start your career in HR? Do you like using foregin languages? Then we have an interesting offer for you!<br/> <br/>An international company operating in medical technologies is looking for ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha 9 Plný úvazek
včera
OBCHODNÍ REFERENT S AJ – VHODNÉ PRO ABSOLVENTY (25.000 - 40.000,-...
Máte technické myšlení? Máte zkušenosti s tvorbou nabídek, kalkulací, ceníků? Hledáte nové uplatnění? Tak čtěte dále, hledáme totiž OBCHODNÍHO REFERENTA S AJ – VHODNÉ I PRO ABSOLVENTY * Odpovědnost za oblast evropského trhu ...
Advantage Consulting, s.r.o. Lovosice Plný úvazek
týden
Asistent/ka
Jste osobnost se smyslem pro organizaci a zodpovědnost. Baví Vás administrativa a komunikace s lidmi, chcete být pravou rukou jednatele a podílet se na organizování dění ve společnosti, tak hledáme právě Vás. Zodpovědni budete za ...
Abydos s.r.o. 247, Hazlov Plný úvazek
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno